• Fishkiss

    Vilken brudbukett?

    Vilken brudbukett  tycker ni bäst om? Vi gifter oss i Juni och nedanför ser ni min brudklänning.

    Trevlig helg på er!







     

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken brudbukett?
  • MeaJ

    Jag tycker pionerna passar bäst till klänningen :)

  • daniiel

    Jag tycker nog ingen av buketterna ;P haha (Förlåt)

    Pioner är jättevackra och jag hade själv gärna haft det i min bukett. Jag tycker dock att det blir lite enformigt med bara det. Den andra buketten hade å andra sidan väldigt mycket på gång och det tycker jag blir lite rörigt. Är dessutom inget fan av droppformade buketter.

    Jag hade nog därför valt en rund bukett med rosa pioner och blandat upp det med vita rosor tex, och kanske ytterligare en vit eller rosa blomma, nejlikor kanske eller hortensia. Det är alltså vad jag hade valt, speciellt till den där klänningen, som förövrigt ser väldigt fin och romantisk ut :)


  • daniiel

    Detta är en av mina favoritbuketter, med hortensia och pioner, som jag tycker passar väldigt bra ihop.



     


    Även denna gillar jag, pioner och rosor, och tänker mig en mig av de här två buketterna.



    Förlåt att jag bara kapar din tråd, jag ber om ursäkt ifall du tar illa upp.  Jag förstår om du inte var ute efter andra alternativ, men jag är bara så förtjust i buketter med pioner och går igång då :P
  • Fishkiss
    daniiel skrev 2012-02-03 17:54:58 följande:
    Detta är en av mina favoritbuketter, med hortensia och pioner, som jag tycker passar väldigt bra ihop. 

    Även denna gillar jag, pioner och rosor, och tänker mig en mig av de här två buketterna.


     


    Förlåt att jag bara kapar din tråd, jag ber om ursäkt ifall du tar illa upp.  Jag förstår om du inte var ute efter andra alternativ, men jag är bara så förtjust i buketter med pioner och går igång då :P
    Det är ingen fara, alla åsikter är välkomna Uppskattar alla tips! Har också tittat på denna buketten:


    men den känns inte helt rätt.
  • hemajo13

    Den här är jag mest inne på ni! lite olika nyanser och storlekar på pioner!=) 


  • thean

    jag gifter mig den 2:e juni och ska ha rosa (och kanske nån vit?) pioner! ÄLSKAR dem och vill ha en bullig mjuk och romantisk känsla på buketten så pioner blir perfekt då!

  • thean


    Oj det blev två inlägg, var inte meningen. Men de här två är mina pion favoriter... =)
  • Fishkiss

    För er som vill ha en bukett med vita pioner:


Svar på tråden Vilken brudbukett?