Inlägg från: Fishkiss |Visa alla inlägg
  • Fishkiss

Vilken brudbukett?

Vilken brudbukett  tycker ni bäst om? Vi gifter oss i Juni och nedanför ser ni min brudklänning.

Trevlig helg på er!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken brudbukett?
  • Fishkiss
    daniiel skrev 2012-02-03 17:54:58 följande:
    Detta är en av mina favoritbuketter, med hortensia och pioner, som jag tycker passar väldigt bra ihop. 

Även denna gillar jag, pioner och rosor, och tänker mig en mig av de här två buketterna.

Förlåt att jag bara kapar din tråd, jag ber om ursäkt ifall du tar illa upp.  Jag förstår om du inte var ute efter andra alternativ, men jag är bara så förtjust i buketter med pioner och går igång då :P
    Det är ingen fara, alla åsikter är välkomna Uppskattar alla tips! Har också tittat på denna buketten:

men den känns inte helt rätt.
  • Fishkiss

För er som vill ha en bukett med vita pioner:

• Fishkiss
    hemajo13 skrev 2012-02-03 18:13:04 följande:
    hittade bloggen där denna buketten kom ifrån.. tänkte visa en annan bild på den=)
    Den var också jättefin! Jag ska träffa floristen nästa månad och har gjort en mapp med bilder som jag tänkte ta med och visa. Jag var nästan helt säker på brudbukett #2 men när jag fick se pionerna så blev jag förälskad... De är så vackra och romantiska
  • Fishkiss
    JennyL skrev 2012-02-03 20:51:37 följande:
    Älskar pioner, vill ha det i min bukett men tyvärr så går det inte att få tag i piner i mars :/
    Ta pionerna, dom är så himla snygga och maffiga! :) 
    Visst är dem underbara! det lutar åt att det kommer bli det. Det är synd att dem inte finns i mars Har du bestämt vad du ska ha istället? Här kan du läsa om rosor som påminner om pioner. Något du kanske kan tänka dig? www.flamingpetal.co.nz/substitute-for-peonies/
Svar på tråden Vilken brudbukett?