• Fishkiss

Visa era vigselprogram :-)

Ni som har gjort era vigselprogram själva, vill ni visa bilder på dessa Glad ?

• Svar på tråden Visa era vigselprogram :-)
  • chrpe

Vilket fint, var har ni beställt dem, eller har ni gjort dem själva?

• Fjärilen

Tack :)
    Vi har gjort dem själva. Handtagen har jag beställt i från etsy. Och ska måla de svarta. På bilden har jag haft photshop till att "måla" handtagen.

• daniiel

Haha förlåt för min konstiga urklippna och snurrade bild, men har ingen annan på vigselprogrammen. Det är ett litet häfte med rosa omslag, utan text på insidan av det papperet. Inuti är det ett vikt A4a med text på alla sidorna.

Första sidan

Insidan, dubbeluppslag.

Sista sidan

Det svarta strecket längst ner här var dock inte med. Vet inte vart det kommer ifrån.

• knyttan
    Fjärilen skrev 2012-02-09 07:29:57 följande:
    Här är vårat vigselprogram :)

OJ vilka fina!! Vill du dela med dig av mer tips om hur du har gjort dem? Är det tjockt papper limmat på ett hantag (av trä??)? Hur har du gjort snirklarna? Har du ritat dem själv eller är det från något program? Har du skrivit ut i vanlig skrivare? *tusen frågor* Haha, men jag blev så inspirerad till att göra ngt liknande! Vore kul att göra något annat än bara ett vikt pappre eftersom vi har lite DIY tema på vårt bröllop!!!
  • Fjärilen
    knyttan skrev 2012-02-18 11:47:58 följande:
    OJ vilka fina!! Vill du dela med dig av mer tips om hur du har gjort dem? Är det tjockt papper limmat på ett hantag (av trä??)? Hur har du gjort snirklarna? Har du ritat dem själv eller är det från något program? Har du skrivit ut i vanlig skrivare? *tusen frågor* Haha, men jag blev så inspirerad till att göra ngt liknande! Vore kul att göra något annat än bara ett vikt pappre eftersom vi har lite DIY tema på vårt bröllop!!!
    Jag har gjort dom i pages på en mac, men man kan nog lika gärna göra dom i photshop eller i word. 

Det är ett 100g papper som jag har vikt runt handtaget. Handtaget är i trä och  jag har beställt dom på etsy och sedan målat svart. 

Jag har skrivit ut på en vanlig skrivare och sedan klippt ut efter min mall.  Menar du snirklarna på "baksidan"?. Då är det bara vanliga clipartbilder. Säg till om du vill ha mallen.
  • arioso

Fjärilen: Vekligen snyggt!
    ...Och nu tänker jag skriva en kommentar som inte alls är snäll ifall ni redan gjort färdigt dem... Men det ser ut som att det står "Vigselprogam", alltså med ett r för lite, högst uppe alltså... Jag tänkte bara att jag skulle velat att någon sa till! (Rättstavningsnörd)

• Fjärilen
    arioso skrev 2012-02-21 15:24:18 följande:
    Fjärilen: Vekligen snyggt!
    ...Och nu tänker jag skriva en kommentar som inte alls är snäll ifall ni redan gjort färdigt dem... Men det ser ut som att det står "Vigselprogam", alltså med ett r för lite, högst uppe alltså... Jag tänkte bara att jag skulle velat att någon sa till! (Rättstavningsnörd)
    Nej vi har inte gjort färdigt dem, den som jag visar är bara en prototyp. Tack för stavfelet :)
    Man stirrar sig så lätt blind. Det är därför som vi bla har på jobbet två personer, som måste läsa igenom o granska dokument innan vi skickar till kund :)
Svar på tråden Visa era vigselprogram :-)