• Fishkiss

Visa era vigselprogram :-)

Ni som har gjort era vigselprogram själva, vill ni visa bilder på dessa Glad ?

• Svar på tråden Visa era vigselprogram :-)
  • FelizLane
    Fjärilen skrev 2012-02-21 19:43:01 följande:
    Nej vi har inte gjort färdigt dem, den som jag visar är bara en prototyp. Tack för stavfelet :)
    Man stirrar sig så lätt blind. Det är därför som vi bla har på jobbet två personer, som måste läsa igenom o granska dokument innan vi skickar till kund :)
    Vi ska ha liknande som er :D Så fint!!
  • arioso

Fjärilen: Va bra! Och som sagt: Sjukt snyggt kommer det bli!

• Doris

Jättedum fråga men vad heter de där "snirklarna"? Jag försökte leta upp sådana på google men hittar inte rätt sökord.....jag vet att de kallas något men kan bara inte komma på det.

• georgialee
    Fjärilen skrev 2012-02-09 07:29:57 följande:
    Här är vårat vigselprogram :)

Har ni klippt ut pappret själv? Är det kartong eller bara lite hårdare papper?
  • Jessixa

hjgs: Ser jättefint ut! Har ni beställt eller gjort själva?

• hjgs
    Jessixa skrev 2012-02-22 14:05:28 följande:
    hjgs: Ser jättefint ut! Har ni beställt eller gjort själva?
    Tack, jag har gjort dom själv.
  • Fjärilen
    Doris skrev 2012-02-22 13:26:50 följande:
    Jättedum fråga men vad heter de där "snirklarna"? Jag försökte leta upp sådana på google men hittar inte rätt sökord.....jag vet att de kallas något men kan bara inte komma på det.
    Är det sån här du menar:
    3.bp.blogspot.com/_CarNcodpCMA/StfIqJJVIrI/AAAAAAAAEsU/Hme3xCCTu3s/s400/headertealscrolls3.jpg
    georgialee skrev 2012-02-22 13:42:15 följande:
    Det är ett lite tjockare A4 papper ca 100g, som vi har klippt ut och vikt.
  • Jessixa
    hjgs skrev 2012-02-22 14:15:14 följande:
    Tack, jag har gjort dom själv.
    Åh vad duktigt! Hur har ni gjort dem? Vad är det för papper? Vad kostade det ungefär? Gjorde ni inbjudningskort också?
  • Doris
    Fjärilen skrev 2012-02-22 17:33:51 följande:
    Är det sån här du menar:
    3.bp.blogspot.com/_CarNcodpCMA/StfIqJJVIrI/AA...
    georgialee skrev 2012-02-22 13:42:15 följande:
    Det är ett lite tjockare A4 papper ca 100g, som vi har klippt ut och vikt.
    Ja det är sådana jag menar. Vad kallas det?
  • hjgs
    Jessixa skrev 2012-02-23 10:51:09 följande:
    Åh vad duktigt! Hur har ni gjort dem? Vad är det för papper? Vad kostade det ungefär? Gjorde ni inbjudningskort också?

köpte dessa papper ifrån panduro http://www.pandurohobby.se/Katalog/30-Papper-Stamplar/3030-Papper/303008-Dekorpapper/1/680254-Papper-metallic-10-st-silver

sen hade jag någon rabattkod så jag fick 20% på pappret.

sen köpte jag sidenband ifrån ebay ca 25 meter för 15 kr

jag googlade fran hjärtat och snirkel grejen klistrade och pillade lite fram och tillbaka i word. gjorde J och H i photoshop första gången jag ens öppnat de programet. i word valde jag att göra det till en vattenstämpel. inte den bästa förklaringen är kass på att beskriva men Om du vill så kan jag maila över "mallen" så kan du ändra om i den.

Nej inbjudningskorten har vi köpt men "gjorde" insidan i dem. Festprogramen kommer vi göra nästan likadana som. i den här tråden la jag upp lite av det jag pysslat med hittills och där är inbjudningskorten med. www.brollopstorget.se/Forum-1-77/m3882242.html

• hoppaspåisommar
    hjgs skrev 2012-02-23 19:22:58 följande:

köpte dessa papper ifrån panduro www.pandurohobby.se/Katalog/30-Papper-Stampla...

sen hade jag någon rabattkod så jag fick 20% på pappret.

sen köpte jag sidenband ifrån ebay ca 25 meter för 15 kr

jag googlade fran hjärtat och snirkel grejen klistrade och pillade lite fram och tillbaka i word. gjorde J och H i photoshop första gången jag ens öppnat de programet. i word valde jag att göra det till en vattenstämpel. inte den bästa förklaringen är kass på att beskriva men Om du vill så kan jag maila över "mallen" så kan du ändra om i den.

Nej inbjudningskorten har vi köpt men "gjorde" insidan i dem. Festprogramen kommer vi göra nästan likadana som. i den här tråden la jag upp lite av det jag pysslat med hittills och där är inbjudningskorten med. www.brollopstorget.se/Forum-1-77/m3882242.htm...

Du får väldigt gärna maila över mallen till mig oxå om du vill! Tyckte ditt program var jätte fint :) saraandersson_1984@hotmail.com
Svar på tråden Visa era vigselprogram :-)