• Blueberry

Underhållning under dagen

Vi har tittat på lite olika former för underhållning av gästerna och hittills har vi kommit på följande:

Galna servitörer
    Eldkonstnärer
    Fyrverkeri
    Khom loy
    Magiker

Har ni några fler tips på hur man kan skapa en oförglömlig och underbar dag?

Hur gör ni?

• Svar på tråden Underhållning under dagen
  • Blueberry

Jag har kanske lite otylig när jag skrev tråden.

De sakerna är sådant vi funderar på, hade kanske tänkt välja två saker sedan, något för dagen och något för kvällen.

Självklart blir det en oförglömlig dag ändå.

Chicita: Det låter som ett fantastiskt bröllop ni hade med medeltidstema, ni verkade gå hela vägen ut. Och det är sant, i slutändan kommer folk främst ihåg hur man såg ut och hur maten smakade.

Att jag vill ha speciell underhållning handlar till störst del att jag vill skapa samtalsämnen till gästerna då jag är rädd för att det kan bli stelt annars.

• Blueberry
    Jag han skrev 2012-02-13 12:31:46 följande:

Vi hade lite tipspromenad under tiden som vi var iväg och fotograferade oss. Låter lite fånigt kanske, men det var uppskattat. Kanske inte var det tipset ni var ute efter, men skrev det ändå. :)

Livemusik tycker jag är trevligt!

Kanske nån kort variant av "stand up" vore nåt?

Vi har funderat på tipspromenad. Trots allt behöver inte underhållning vara svindyrt.

Mellan vigseln och middagen ska vi ställa fram crocketspel, kubb och boule som de som vill kan underhålla sig med.

Svar på tråden Underhållning under dagen