Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Mina ena tärna är negativ till min klänning...

I helgen hittade jag brudklänning..på första provninge, hade dessutom sambon med! jag hittade en klänning för 1900, kunde inte låta bli, jag blev förälskad! Den är väldigt enkel med spetsliv, liten kort ärm och inget släp. Jag tycker jättemycket om den! När jag visade bilden på mig i den (samma som här plus en framifrån) tyckte hon jag skulle ta bort ärmar, och verkade inte alls gilla den...Det behöver hon givetvis inte heller men det känns så himla tråkigt när jag e förälskad! :-/ Hon vill ha väldigt mkt att säga till om ang. bröllopet. Har samlat inspirationsbilder till bröllopet och då har hon sagt att en del av de sakerna jag tänkt göra är fula etc...jag vet att alla har en egen smak men hon är så himla plump och liksom..ärligt på ett klumpigt sätt! Har länge sagt att vi ska ha bara buffé och tårta men det tycker hon inte passar..etc...Suck! Ville bara gnälla av mig!

• Svar på tråden Mina ena tärna är negativ till min klänning...
  • Anonym (ledsen)

Ska kolla märket..är osäker...stevies gowns..kan det heta så? Är en gammal modell som blivit modern igen..därav det billiga priset...

• Anonym (ledsen)

Jo jag ska ha underkjol sen. Provade även med den på men när jag tog bilden hade jag tagit av den! När det närmar sig ska den fixas i axlarna så den sitter perfekt samt ska rätt bh inhandlas...Den sitter inte alls snyggt framifrån på bilden..tror dessutom att jag knäppt upp dragkedjan halvvägs där bak redan när bilden togs... tack för alla era kommentarer, de värmer!!!!
  • Anonym (ledsen)
    Tack för alla inlägg!! Jag uppskattar ärlighet men man kan vara ärlig och man kan vara...ärlig...Det som gör mig lite irriterad är väl kanske att hon har så himla mkt åsikter om hur allt ska vara när det gäller vårt bröllop....sen är det klart att man blir lite ledsen när man blivit förälskad i en klänning som man köper och hon dissar den direkt...
  • Anonym (ledsen)

Har funderat på en sån jacka...vart hittar mna till bra pris? Så sugen på att beställa de nu...men det är ju inte förrän höst/vinter 2013 vi gofter oss..men har en rejäl rabattcheck från ellos just nu...och de kostar ju ändå nästan 1000-lappen....

Chicita skrev 2012-02-14 20:41:43 följande:
    Helt underbart Glad
    Om ni ska gifta er på vintern eller hösten så skulle jag satsat på en vit lite kortare "pälsjacka" också att ha under de stunder ni är utomhus.
    Kanske inte så kort som en boléro, utan midjelång och med långa ärmar...
  • Anonym (ledsen)
    TheD skrev 2012-02-14 20:45:00 följande:

Skorna matchar inte klänningen...det är inte färgen jag tänker på ;) (skorna är snygga!)

skorna - spets

klänning - virkat (?)

MEN det viktiga är att du gillar skorna och klänningen.

Hehe, spridda skurar! Ja det är typ virkad spets eller vad man ska säga på klänningen! Jag får fundera lite till..letar skor/stövletter/kängor..INTE lätt i vitt! Tips mottages!
  • Anonym (ledsen)
    Hehe, tack för era synpunkter hur som helst... Givetvis är det viktigaste vad jag själv gillar..och jag gillar skorna..frågan är bara om mna ska slå till nu eller ha is i magen och se om man hittar nåt annt..lång tid kvar ju...det tål att funderas på.....
  • Anonym (ledsen)
    Chicita skrev 2012-02-15 15:06:46 följande:
    Tänk på att om du har is i magen och väntar så finns risken att skorna inte finns senare också.
    Så det beror på hur kär du är i skorna.
    Dom går ju faktiskt att använda till annat än brudklänningen också Flört
    Japp..de gör ju nog det....får hoppas de passar bara....
Svar på tråden Mina ena tärna är negativ till min klänning...