Inlägg från: Anonym (OROLIG!!!!!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (OROLIG!!!!!!!)

hjälp kondomen sprack!!!!!!

Som det står ovan så sprack kondomen ikväll :'( och då jag slutade ta mitt p-piller för ett dygn sedan då jag ska börja på ett nytt märke och skulle ta detta när min mens kommit... vilket jag inte vet när eftersom att jag har haft en massa mellanblödningar och oregelbunden mens de senaste månaderna. Hur ska jag göra? hur stor e chansen att jag blivit gravid? Hur bra är akut p-piller? Usch vad nojig jag är och har verkligen inte planer för barn nu då jag varken har jobb och råd.

kanske lite osammanhängande inlägg men är jävligt orolig just nu, hoppas där finns någon som har ett bra svar där ute att ge, eller bara ett lungande råd :) :'(

• Svar på tråden hjälp kondomen sprack!!!!!!
  • Anonym (OROLIG!!!!!!!)

Nej, lämnade tillbaka den förpackningen med pillrena till apoteket, men har den nya kartongen p-piller hemma, tror du de funkar att använda ett sådant till man får tag i akut-piller... gud vad nojigt dum jag känner mig nu :(

• Anonym (OROLIG!!!!!!!)

Tack för svar. Får ringa dit imorgon de, första jag gör nu blir det till att försöka få lite sömn inatt

• Anonym (OROLIG!!!!!!!)

Tack så mycket för alla svar! Tog ett av mina nya piller igår för tänkte de kan ju inte bli värre, haha. Pratade med barnmorskan idag som sa att det var bra gjort för eftersom de bara hade gått 27 timmar mellan de båda pillrena så var det inget att oroa sig över! Så otroligt lättad :) Men åter igen tack för alla svar, skönt att veta att det finns folk där ute som inte tvekar med att hjälpa till och komma med goda råd :)

Svar på tråden hjälp kondomen sprack!!!!!!