• Anonym

hjälp kondomen sprack!!!!!!

Tycker som nagra andra har att du ska ta dagen-efterpiller, snarare an att borja med nya p-piller tidigare an rekommenderat. Men later ju som en ide' att forsoka prata med barnmorskan alt sjukvardsupplysningen forst bara for att vara annu sakrare. 
    Lycka till! Det gar bra ska du se :) 

• Anonym

Ta verkligen ett dagen efter piller! det finns gratis på kvinnokliniker, annars kostar de en hundring på apoteket. Har tagit det på verkligen sista 72:e timmen och det har aldrig lett till en graviditet!

• Anonym

Känner med dig!! Jag blev oplanerat gravid emellan byte av p-piller (mådde inte bra av den sorten jag föst fick så jag skulle börja med en annan). Min dotter var bara 3 mån när detta hände och det sista jag ville var ett barn till....så min sambo och jag bestämde oss för att göra abort. Det var det svåraste beslut att ta samtidigt som det var det bästa och jag har aldrig ångrat mig. 2 år senare blev jag planerat gravid med vår lille son Solig
    Hoppas allt löser sig för dig!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-16 07:36:57 följande:
    Känner med dig!! Jag blev oplanerat gravid emellan byte av p-piller (mådde inte bra av den sorten jag föst fick så jag skulle börja med en annan). Min dotter var bara 3 mån när detta hände och det sista jag ville var ett barn till....så min sambo och jag bestämde oss för att göra abort. Det var det svåraste beslut att ta samtidigt som det var det bästa och jag har aldrig ångrat mig. 2 år senare blev jag planerat gravid med vår lille son Solig
    Hoppas allt löser sig för dig!!
    Oj!! Läste lite slarvigt och såg att det ordnat sig! Skönt!!
Svar på tråden hjälp kondomen sprack!!!!!!