Inlägg från: Anonym (desperat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (desperat)

Klänningspanik, här sitter jag och grinar...

Måste bara skriva av mig lite....

Hela mitt liv har jag sett fram emot att få gifta mig och äntligen är det dags! Klänningsköpet har jag fantiserat om länge, inte minst att få prova klänningar tillsammans med min syster och mina föräldrar.

När min syster gifte sig ägnade jag massor av tid och en hel del pengar på att hjälpa henne.

Nu när det är dags för mig har ingen tid att ens följa med och titta på klänningar. Och jag behöver hjälp eftersom jag har en bebis som måste ses efter. Pappan har fullt upp med jobbet.

Hur sent kan man köpa sin klänning? När jag läser här verkar ju alla ha köpt sin klänning ett år eller halvår innan vigseln. Jag gifter mig i slutet av juni och har inte ens börjat prova!

Är jag körd?

• Svar på tråden Klänningspanik, här sitter jag och grinar...
  • Anonym (desperat)

Tack alla, vad ni är snälla!!

Nu känns det bättre och jag tror jag var ganska orättvis mot min älskade familj också.

Kram och godnatt!

• Anonym (desperat)

Tusen tack för alla svar och glada tillrop, det känns mkt mkt bättre nu och imorgon ska hela lilla familjen åka och titta på kläder tillsammans!!

4 klänningar: Oj, vilken klänningsresa... tack för att du tog dig tid att berätta!

Kram till er alla!

Svar på tråden Klänningspanik, här sitter jag och grinar...