• Chicita

vad vill ni helat skall hända på eran möhippa?

Jag sa åt mina tärnor att om dom försökte dra iväg mig på något pinsamt eller klä ut mig så skulle jag gå hem (eller ta en taxi eller något) och så  kunde dom hippa varandra i så fall...

Vi ville båda ha en trevlig kväll med de närmaste. Kanske hitta på något kul tillsammans, äta god mat mm.

Och det var vad vi fick.
    Först go-cart gemensamt. Sen åkte killarna iväg och hade picnick och bowlade. Medans vi tjejer åt hemma (så jag kunde gå ut med hunden) innan vi åkte iväg och blev sminkade.
    Sen middag på krogen, och lite sällskapsspel hemma hos oss efteråt allihopa Solig

Perfekt Skrattande

• Chicita
    Misswert skrev 2012-02-17 12:42:48 följande:
    Säger det samma. Har inte vågat ta upp detta med min tärna, det känns att man i så fall tigger om en hippa... Kanske skall hinta till mamma så kanske hon kan föra det vidare på något fint sätt...
    För mig blev det naturligt att ta upp det med min ena tärna.
    Den som var menad att vara min "huvudtärna" (även om båda tärnorna var lika mycket värda och ingen hade någon egentlig överhet över den andra, förutom att den personen skulle ta emot min bukett) ville absolut anordna en förnedringshippa åt mig och jag ville defenitivt inte ha någon sådan.
    Så jag pratade med den andra tärnan och bad henne att styra upp det.

Sen försvann "huvudtärnan" pga en hel del grejer som jag redan tagit upp, och då buffades ju den andra tjejen upp ett hack och så hoppade min andra svägerska in som tärna nr 2, och då hade vi ju redan pratat hippa innan.
    Jag sa till henne (när hon med förnedringshippan försvunnit ur bilden) att jag inte krävde någon hippa alls, men att både jag och maken skulle tycka att det var kul om vi kunde samlas och äta något gott någon helg innan bröllopet.
    Men dom satte ihop en heldag ändå Skrattande
Svar på tråden vad vill ni helat skall hända på eran möhippa?