vad vill ni helat skall hända på eran möhippa?
Som rubriken lyder!
Som rubriken lyder!
Inget speciellt faktiskt. Kanske kan låta lite tråkigt, men jag hade nog mest uppskattat en lugn kväll med god mat och trevligt sällskap bara :) Jag hade inte velat gå ut på krogen eller bli släpad runt stan för uppdrag osv.
Absolut inget pinsamt.. är inte så mycket för att kuta runt i pinsamma kläder och sälja kyssar=/ Men hitta på något kul ihop med dom närmsta, äta & dricka lite gott och kanske göra något speciellt som man sällan gör skulle kunna bli kul. Nu lär ju jag inte få någon möhippa, men om jag skulle ha fått det:)
Jag sa åt mina tärnor att om dom försökte dra iväg mig på något pinsamt eller klä ut mig så skulle jag gå hem (eller ta en taxi eller något) och så kunde dom hippa varandra i så fall...
Vi ville båda ha en trevlig kväll med de närmaste. Kanske hitta på något kul tillsammans, äta god mat mm.
Och det var vad vi fick.
Först go-cart gemensamt. Sen åkte killarna iväg och hade picnick och bowlade. Medans vi tjejer åt hemma (så jag kunde gå ut med hunden) innan vi åkte iväg och blev sminkade.
Sen middag på krogen, och lite sällskapsspel hemma hos oss efteråt allihopa
Perfekt
Något kul, inget elakt bara kul och att få umgås med mina bästa vänner och ha kul. Sen gör dom något jag i te vill säger jag till dom de och dom känner mig så ja dom vet ju vad dom har att vänta om något sånt händer. Men de hade varit kul med lite utmaningar och såna grejor lite uppdrag och sånt :)
Jag önskar att jag blir, riktigt, riktigt överaskad!! Inget pinsamt eller att de försöker fylla mig (tror jag iofs inte att mina vänner skulle göra) utan jag önskar mig en mysig dag med alla mina underbara vänner!
Att... den skulle bli av.
Jag har gett min MOH två direktiv: inga shots och inga strippare. Då har vi eliminerat rätt många "normala" möhippeaktiviteter! Allra helst skulle jag vilja ha en skön kväll/dag med mina vänner, kanske gå på spa (inga extremsporter...), äta gott och skratta i massor!
Jag litar till hundra procent på mina vänner och framförallt de som kommer bli bjudna till mitt bröllop. De känner mig så väl att jag är trygg med att det inte blir något som jag inte skulle uppskatta.
Men det får gärna vara lite elakt bus innan, jag tycker bara det är kul med "fejkmöhippor"... de får gärna låta mig våndas lite innan. Men sen vill jag bli överaskad... och slippa gå på stan med slöja.
Jag vill att alla mina vänner ska vara med, både tjejerna och killarna och jag vill ha en riktigt rolig dag och kväll!
Jag och fästmannen vill ha ungefär samma typ av hippa/sexa. Så det blir att gå på spa med våra bästa vänner. Få en chans att umgås med de man tycker om och samtidigt bara slappna av. Kommer man nog behöva innan bröllopet..
jag skall inte gifta mig förän om 2år den 14 feb 2014
Och jag vet att mina vänner kommer ställa till med något halv pinsamt tyvärr men jag lär nog skratta efter eller???
men vad är egentligen pinsamt?
för när mina föräldrar gifte sig så fick dem göra saker som "vi nu tycker är pinsamt" men dem tyckte det var skit kul.