• Annettetess

vad vill ni helat skall hända på eran möhippa?

MsChevy skrev 2012-02-16 16:45:23 följande:
    Sambon o ja satt o dryftade just detta ämne. Han är livrädd att hans svensexa ska va en total förnedringsfest med alltför mycket sprit o strippor. Jag kan gå med på diskret utklädnad, men ingen förnedring.
    Om man får drömma: både hans vänner o mina vänner dukar upp en underbar gemensam frukost i gröngräset med champagne eller dylikt. Efter frukosten skiljs vi åt för div äventyr (tyvärr gillar vi samma sorts äventyr, så jag vet inte hur man ska dela på det o dessutom utan att veta vad den andre gör). Kanske att killarna drar på spa med lerbad o massage medan vi tjejer drar iväg o kör folkrace eller terrängkörning, följt av lättare lunch. När vi kört klart byter vi, killarna kör o vi på spa. Efter spa blir vi stylade av en riktig stylist o på med snygga kläder. Sen en rejäl grillbuffé med kall öl o skratt. Följt av utgång på en trevlig krog där vi strålar samman med killarna o sen festar natten lång, gärna till ett sjysst liveband!

Att just få stråla samman på kvällen är vad vi båda vill mest med vår hippa/sexa, istället för att behöva noja halva natten. Om jag bara vågade hade jag klätt ut mig till strippa o gjort mannen lite nervös med närmanden, men han skulle veta att det var jag, har lite för mycket tatueringar för att kunna dölja att det är jag (såvida jag inte skulle va strippa i skoteroverall!) haha Solig

Hittade ett ställe i Östergötland som verkar va ett roligt ställe för hippa/sexa. Dit vill iaf jag åka!!!
    www.syllerstorpett.com/index.html
    Detta låter som något vi hoppas på att göra..! hur som helst har vi i stort sett samma vänner och vi vill gärna ha roligt tillsa
Svar på tråden vad vill ni helat skall hända på eran möhippa?