• daniiel

vad vill ni helat skall hända på eran möhippa?

Inget speciellt faktiskt. Kanske kan låta lite tråkigt, men jag hade nog mest uppskattat en lugn kväll med god mat och trevligt sällskap bara :) Jag hade inte velat gå ut på krogen eller bli släpad runt stan för uppdrag osv.

• daniiel
    Juni 2012 skrev 2012-02-16 08:14:01 följande:
    Att... den skulle bli av. Tungan ute
    Haha ja, det var väl vad jag helst ville också. Nu, såhär ett halvår efter bröllopet, så får jag nog dock bara acceptera att det inte blev eller blir någon möhippa.
  • daniiel
    Misswert skrev 2012-02-17 12:42:48 följande:
    Säger det samma. Har inte vågat ta upp detta med min tärna, det känns att man i så fall tigger om en hippa... Kanske skall hinta till mamma så kanske hon kan föra det vidare på något fint sätt...
    Jag sa det rakt ut till min tärna (min syster) att jag ville ha en möhippa, men ingen förnedringshippa, och jag ordnade (på hennes begäran) namn och nummer till alla tjejer som var inbjudna till bröllopet då hon ju inte känner alla. Fick veta ca en vecka före bröllopet att det inte blir någon möhippa, för det var ingen som hade tid, men att jag skulle få den efter bröllopet istället. Nu har det som sagt gått 6 månader och jag har inte sett röken av den där möhippan. Ibland hjälper det alltså inte ens att "tigga" om det ;P
Svar på tråden vad vill ni helat skall hända på eran möhippa?