Inlägg från: liva |Visa alla inlägg
  • liva

många frågor kring buketten, hjälp!

Chicita skrev 2012-02-16 11:31:06 följande:
    Det absolut bästa är väl att man får se en bild på hur buketten verkligen blir, och man har ett maxpris. Inga dagspriser på blommorna och så... Skrattande
    Viktigt dock att tänka på att "I alla produkter har vi försökt att använda oss av blommor och växter som är tillgängliga. Sortimentet kan växla mellan olika florister. Sortimentet växlar även beroende på vilken säsong som blommor finns tillgängliga. Om en blomma eller växt inte är tillgänglig kommer den att ersättas av en liknande blomma eller växt med samma färg och form."  (från euroflorists villkor)

Så man kan få en bukett som ser väldigt annorlunda ut, det har jag varit med om flera gånger när jag beställt blommor till folk, buketterna har alltid varit fina men det är långt ifrån säkert att den bild du ser motsvarar vad som levereras. Tänka bara så att ingen blir besviken
  • liva
    evigtkär skrev 2012-02-16 22:22:13 följande:
    De gånger jag tidigare har beställt blommor så har jag varit nöjd. Det har varit samma som bilden eller väldigt likt. Så länge min bukett är vit och liknar buketten på bilden ovan så blir det bra. Min vigsel hänger inte på buketten :)
    Det trodde jag nog inte heller att din vigsel gjordeGlad.  Jag tycker också att det är en väldigt bra service och buketterna blir väldigt fina.

Jag menade bara att argumentet att man får se hur den verkligen blir är lite farligt då det inte är en garanti. Jag har dock aldrig blivit uppringd när de bytt ut blommor vilket jag inte tycker är märkligt då jag automatiskt godkänner att de får byta ut blommor då jag lägger beställningen
    evigtkär skrev 2012-02-16 22:20:25 följande:
    Elegant BOU10_160Den här buketten har jag beställt. Blir spännande att se om det blir bra :)
    Den var väldigt fin, önskar dig en härlig dag på lördag! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden många frågor kring buketten, hjälp!