Amanda547 skrev 2012-03-12 22:03:28 följande:
strumpband är det något man har i dagen läge?
Vi har iaf skickat in ang hindersprövning och skall skicka in om vårat efternamns byte i dagarna..
Vi kommer att ha rosa och lila som tema och lär duka med lite blommor i rosa och lila samt rosenblad och vattenkristaller..
Kommer att använda oss utav engångs tallrikar samt bestik och glas, lite taky kanske men smidigt så någon slipper stå och diska efteråt och trotts att de är engångsartiklar så finns de finna lite mer exklusiva saker..
Hur gör ni med ingången? Tanken var att min far skulle gå in med mig i kyrkan och överlämna mig till min blivande man men han kan inte ens närvara vid mitt bröllop då han måste köra min syster till ridlägret.. Tänkte be min styvfar, funkar det me?
Hehe, ja jag kommer du ha strumpeband men jag får inte fixa den själv. Min tärna och syster säger att det kommer lösa sig, alltså är det någon som ska ge en åt mig. Men vet inte vem! :D
Vårt färgtema kommer vara vitt, ceriserosa och svart :) Lite wilde and crazy med svart haha! Men det blir nog bra! :)
Jag kommer att gå in med min blivande i kyrkan, känns som lugnast så, då gör vi det "tillsammans" :) Men självklart kan du väl fråga din styvpappa?
I fredags så provade jag min klänning igen och den satt som en smäck! Vi har nu fållat den och ordnat upphängning till släpet :) Och nu strax ska jag upp på stan för att hämta min vigselring som är redo och klar, med gravyr och allt! LYCKA! .... Vill gifta mig nu! :)