Monstertjejen skrev 2012-06-12 07:53:52 följande:
Fiaa: härligt med veckoplanering till punkt å pricka... Det har vi med :) Ang toakorgarna, vad har du i dom? Jag har köpt korgarna men inte vad som skall vara i :S Amanda: ang hår, så är det så för vissa med väldigt fina tunna hårstrån vet jag, det viktigaste innan en hår uppsättning är att inte tvätta håret samma dag utan dagen innan, då skall du även föna i massa mousse! Då blir håret mer hanterbart, men det bör din frisör ha sagt till dig. Igår köpte jag ett jätte fint paraply från Lisbeth Dahl :) fick reda på att min syster (tärna) har gjort värsta survival väskan till mig, med aaaaallt som kan tänkas. Bindor, trosskydd, tamponger, tandborste, tuggummi, plåster, hårspray, cigg, tändare.... Ja allt och liiiiite till har hon sagt. Vi är inte klara med vårt "festhäfte" som består av Menyn och på baksidan en beskrivning av gästerna som sitter vid just "ditt" bord. Det är just beskrivningen av gästerna vi inte är klara med, vi försöker få dom lite roliga nämligen och det är vissa vi inte är klara med :(
Tjejkorgen:
Hårspray
Roll on
Hårnålar
Våtservetter
Sykitt
Bomullspads
Tops
+ fina handdukar och doftljus
Killkorgen:
Hår gele
Sprayparfym typ. axe
Sykitt
Bomullspads
Tops
+ fina handdukar och doftljus
Luftfräschare har vi också placerat ut på toaletterna så man kan spraya, om nummer 2 luktar förjävligt! :) hehe