Inlägg från: Aniara4 |Visa alla inlägg
  • Aniara4

besvär med kondylom..

Gå till ungdomsmottagningen! Och var ärlig mot din nya tjej när det börjar bli läge att ha sex, säg att ditt ex smittade dig med något och att du måste bli av med det först så att du inte smittar henne. Har hon det minsta vett i skallen uppskattar hon att du inte bara låtsas som ingenting och sen ger henne en sjukdom som du visste att du hade...

• Aniara4
    Anonym skrev 2012-02-16 15:28:18 följande:
    Men du måste även vara ärlig och berätta VAD det är du har för något, så hon får välja om hon vågar chansa eller inte! Men absolut gå till en gynekolog och få hjälp, framförallt för smärtor samt så du kan ha sex med kondom utan att smitta!
    Vem säger "jamen lite kondylom kan jag väl ta"? Det spelar väl inte så stor roll vad det är, bara att det är av omtanke om henne som han avstår.

Strängt taget tror jag det är en androlog och inte en gynekolog en kille går till, men det spelar inte så stor roll, är man under 23 (eller vad nu åldersgränsen är) kan man gå till ungdomsmottagningen, där är de verkligen proffs på sånt här.

Och sitter vårtorna utanför det område som täcks av kondomen smittar man till dess de är borta, smärta eller inte.
  • Aniara4
    sam13 skrev 2012-02-19 17:22:04 följande:
    tack för svaren! 

Jag var ärlig och berättade vad som hade hänt och allt, det jag fick till svar var "sex är inte allt" vilket var det jag ville höra. Jag ska ta och gå till ungdomsmottagnigen och få hjälp med det! Tack igen, det här hjälpte mig och våga prata om det. 

MVH Sam! 
Svar på tråden besvär med kondylom..