• daniiel

Nej, favors är absolut inget måste. Jag tycker det är lite smått onödigt och ska man ha det, så tycker jag att det bör vara något väldigt personligt. Vet ett brudpar där brudgummen gillade att jobba med lera och de gillade pingviner, så han gjorde små pingviner i lera till gästerna. En sådan sak kan ju vara roligt, men små askar med choklad i eller liknande.. nja. Alla tycker ju dock olika kring det där, men återigen, favors är inget måste!

Jag håller med dig. Dekorväven är väldigt dekorativ i sig och jag tycker det passar bra med ljuslyktorna som ni valt, gärna med ett band runt, tror det skulle bli finare än sten/sand i. Smaksak dock. Utöver det tycker jag inte att ni behöver något mer än servetter som är vikta fint, alternativt med servettring, placeringskort och kanske lite blommor för att det ska bli lite levande på borden :) Har ni någon annan temafärg än blått, så kanske blommorna kan gå i den färgen. Annars funkar ju alltid vitt :) Mer än så kan nog bli lite plottrigt tror jag.

Svar på tråden dukning