Inlägg från: moonlightgirl |Visa alla inlägg
  • moonlightgirl

Det sa bara plopp...

Jag har också sett dem i olika butiker. Kolla utgångsdatumet för att vara säker och låt dem ligga svalt så ska det gå bra. Jag hade alldeles glömt bort att de finns, dem vill jag också ha till vårat bröllop så nu får jag också ge mig ut och leta.  =)

• moonlightgirl
    Hella skrev 2012-02-22 09:04:31 följande:
    Jag hittade plopp igår :) På hemköp i stäket. Det var 12 st i varje påse men endast med PUSS och KRAM ingen kärlek eller lycka tyvärr. Utgångsdatum i december 2012 så ni som gifter er i sommar ska det inte vara några problem för om ni nu hittar påsarna. Kostar 19,95 kr /st.
    Jag var idag och köpte mina påsar med plopp (bor utanför Västervik). I vissa påsar var det 12 och i vissa var det 13. I mina påsar var det också bara puss och kram, inga alls med lycka och kärlek. Lite tråkigt då jag hade förväntat mig det då de gör reklam om det på påsarna. Men de smakar väl lika gott för det men tycker fortfarande att alla 4 borde vara med.
  • moonlightgirl
    MeaJ skrev 2012-02-23 16:52:24 följande:
    Sånna skulle man haft, får kolla om dom återkommer nästa år så vi ska gifta oss Glad
    Jag tror att de brukar ploppa upp vid allahjärtans dag. Har sett dem i flera år kring alla hjärtans dag.
  • moonlightgirl
    LindaochJohn skrev 2012-02-23 20:00:20 följande:
    Jag har inhandlat idag men fick oxå bara puss o kram... Obestämd
    Skrev ett lite irriterat mail till cloetta om detta....

Nu ligger det iaf massa pussar o kramar i en burk här hemma i väntan på bröllopet! Tack för tipset! Skrattande
    Jag skickade också ett mail till cloetta om det.
  • moonlightgirl
    SannaV skrev 2012-02-27 20:38:14 följande:
    Jag har sakta börjat "hamstra" Cloetta-påsar nu. Har köpt vid tre tillfällen i olika affärer och alla påsar innehåller "bara" Puss och Kram. Det får gå då jag tänkt lägga upp i skålar på bordet. Sött ändå.. Men lite trist att det inte finns Lycka och Kärlek med också. Men jag har uppfattat det lite som att det skulle vara "Puss och kram" och "Lycka och Kärlek" i påsarna. Eller har jag helt fel?
    Jag har också köpt påsarna vid andra tillfällen och då har alla fyra funnits med.
  • moonlightgirl
    Hella skrev 2012-03-01 09:29:54 följande:
    Jag tycker inte inte alls att det är smålöjligt, jag är väldigt irriterad på att ha blivit blåst på kärlek och lycka eftersom det var just de två jag var ute efter!
    samma här
  • moonlightgirl

Jag har också fått mail från Cloetta där de skrev att det kommer ett brev på posten med en förklaring. Så jag får vänta och se.

Jag håller med er andra att det är bra att de ändrat på sin hemsida.

Svar på tråden Det sa bara plopp...