• FruFiddeli

Det sa bara plopp...

Ville bara tipsa om att dessa choklad åter finns att köpa i affärerna. Vi hade dem själv på vårt bröllop, på godisbuffé bordet men man kan ju ha dem som favors också, kanske har man dessa ord som tema för bröllopet?  De var iaf väldigt uppskattade. Vi blev själv tipsade om dem här inne på bröllopstorget när vi gifte oss och nu såg jag dem i affären igen och ville därför tipsa vidare =).
  • Svar på tråden Det sa bara plopp...
  • Sansim

Ååå vad roliga och fina :)

I vilken butik har du hittat dom?

• LovisaB

Tjohoo! Kul!
    Jag har hållit utkik men inte hittat dem.
    Hur länge håller de tror ni? De lär ju hinna bli gamla till augusti... 

• pulmonate

Ååååh vad gott!! Det hade varit kul o ha en liten svensk godisbuffè och jag ÄLSKAR plopp!! Men frågan är om folk ens är sugna på något efter 7 rätter inkl. tårta och citronsorbet.

• FruFiddeli

Jag har sett dem i olika vanliga mataffärer, vår lilla ica supermarket har dem, så de finns nog lite överallt =). Jag vet att jag kollade datum på dem men jag kommer inte ihåg vad det stod, men det var nog året ut iaf, Augusti ska de absolut hålla till,ska handla sen så då kan jag kolla. De säljs i påse med flera i, men jag kommer inte ihåg hur många där är i varje påse men 15-17 st har jag för mig.

• Hella

Jag har verkligen letat efter dessa plopp och mailat cloetta men bara fått som svar att de förmodligen inte kommer igen. Nu ska jag ut och jaga plopp!! :)

• FelizLane

Jag ska också ut och leta plopp ;D

• moonlightgirl

Jag har också sett dem i olika butiker. Kolla utgångsdatumet för att vara säker och låt dem ligga svalt så ska det gå bra. Jag hade alldeles glömt bort att de finns, dem vill jag också ha till vårat bröllop så nu får jag också ge mig ut och leta.  =)

• sollan

Åhh såna ska jag genast försöka leta fatt i å köpa till vårat bröllop  =))

Blivande vårbrud
  • Emma Panyatorn

Jag har varit runt igår hittade inga  Rynkar på näsan 
    Nån som har en tips i stockholms innerstad eller söder om söder?
    Jag har ju bara mindre än 2 veckor kvar nu till dagen D. 

Svar på tråden Det sa bara plopp...