• FruFiddeli

Det sa bara plopp...

Ville bara tipsa om att dessa choklad åter finns att köpa i affärerna. Vi hade dem själv på vårt bröllop, på godisbuffé bordet men man kan ju ha dem som favors också, kanske har man dessa ord som tema för bröllopet?  De var iaf väldigt uppskattade. Vi blev själv tipsade om dem här inne på bröllopstorget när vi gifte oss och nu såg jag dem i affären igen och ville därför tipsa vidare =).
  • Svar på tråden Det sa bara plopp...
  • Hella

Jag hittade plopp igår :) På hemköp i stäket. Det var 12 st i varje påse men endast med PUSS och KRAM ingen kärlek eller lycka tyvärr. Utgångsdatum i december 2012 så ni som gifter er i sommar ska det inte vara några problem för om ni nu hittar påsarna. Kostar 19,95 kr /st.

• moonlightgirl
    Hella skrev 2012-02-22 09:04:31 följande:
    Jag hittade plopp igår :) På hemköp i stäket. Det var 12 st i varje påse men endast med PUSS och KRAM ingen kärlek eller lycka tyvärr. Utgångsdatum i december 2012 så ni som gifter er i sommar ska det inte vara några problem för om ni nu hittar påsarna. Kostar 19,95 kr /st.
    Jag var idag och köpte mina påsar med plopp (bor utanför Västervik). I vissa påsar var det 12 och i vissa var det 13. I mina påsar var det också bara puss och kram, inga alls med lycka och kärlek. Lite tråkigt då jag hade förväntat mig det då de gör reklam om det på påsarna. Men de smakar väl lika gott för det men tycker fortfarande att alla 4 borde vara med.
  • tessan85

Har sett dem lite överallt. Bland annat på Hemköp i Solna Centrum.

• emma2012

Hej någon från Halland som sett dessa i affären?? Vill så gärna ha dessa till vårt bröllop i sommar!!

• MeaJ

Sånna skulle man haft, får kolla om dom återkommer nästa år så vi ska gifta oss Glad

• SannaV

Ååååh, helt perfekta! Dessutom med våra färger..
    Dags att börja jaga inför sommaren. ;)

• LindaochJohn

Jag har inhandlat idag men fick oxå bara puss o kram... Obestämd
    Skrev ett lite irriterat mail till cloetta om detta....

Nu ligger det iaf massa pussar o kramar i en burk här hemma i väntan på bröllopet! Tack för tipset! Skrattande

• moonlightgirl
    MeaJ skrev 2012-02-23 16:52:24 följande:
    Sånna skulle man haft, får kolla om dom återkommer nästa år så vi ska gifta oss Glad
    Jag tror att de brukar ploppa upp vid allahjärtans dag. Har sett dem i flera år kring alla hjärtans dag.
  • Sarmadaki

Hittade också "bara" puss och kram plopp. Köpte iaf ett gäng påsar 17.95 kr/st på coop/Rotebro.

• yorkstacy

TUSEN TACK för tipset. Har nu inhandlat en massa ploppisar som blir perfekta favours! Super gulliga! 

Svar på tråden Det sa bara plopp...