• FruFiddeli

Det sa bara plopp...

Ville bara tipsa om att dessa choklad åter finns att köpa i affärerna. Vi hade dem själv på vårt bröllop, på godisbuffé bordet men man kan ju ha dem som favors också, kanske har man dessa ord som tema för bröllopet?  De var iaf väldigt uppskattade. Vi blev själv tipsade om dem här inne på bröllopstorget när vi gifte oss och nu såg jag dem i affären igen och ville därför tipsa vidare =).
  • Svar på tråden Det sa bara plopp...
  • moonlightgirl
    SannaV skrev 2012-02-27 20:38:14 följande:
    Jag har sakta börjat "hamstra" Cloetta-påsar nu. Har köpt vid tre tillfällen i olika affärer och alla påsar innehåller "bara" Puss och Kram. Det får gå då jag tänkt lägga upp i skålar på bordet. Sött ändå.. Men lite trist att det inte finns Lycka och Kärlek med också. Men jag har uppfattat det lite som att det skulle vara "Puss och kram" och "Lycka och Kärlek" i påsarna. Eller har jag helt fel?
    Jag har också köpt påsarna vid andra tillfällen och då har alla fyra funnits med.
  • SannaV
    FruFiddeli skrev 2012-02-28 20:23:21 följande:
    Ja det var ju det man trodde eftersom det står så på påsarna, när jag köpte påsarna till mitt bröllop förra sommaren såg påsarna exakt likadana ut men inehöll alla fyra sorterna!
    Jaha.. det hade ju varit roligt att ha alla fyra sorterna men det ska nog gå bra med Puss och Kram också. :)
  • LindaochJohn

Jag mailade Cloetta o de sa att i år ska det inte ha tillverkats några "Lycka" eller "Kärlek" för deras maskin gick sönder..?

• caruba
    LindaochJohn skrev 2012-02-29 18:03:54 följande:
    Jag mailade Cloetta o de sa att i år ska det inte ha tillverkats några "Lycka" eller "Kärlek" för deras maskin gick sönder..?
    Låter jätteknäppt. Då borde dom verkligen ändra sin hemsida
    www.cloetta.se/sv/Vara-varumarken/Plopp/Plopp-puss--kram.aspx

Snacka om falsk marknadsföring då där är en bild på alla fyra sorter på påsarna.
  • caruba

Känner mig lite smålöjlig men jag har anmält det till konsumentverket.

• UngBrud2012

Hoppas verkligen dom fixar det. Har också köpt såna påsar idag men alla fyra vore ju perfekt.

• Hella

Jag tycker inte inte alls att det är smålöjligt, jag är väldigt irriterad på att ha blivit blåst på kärlek och lycka eftersom det var just de två jag var ute efter!

caruba skrev 2012-02-29 18:47:31 följande:
    Känner mig lite smålöjlig men jag har anmält det till konsumentverket.
  • caruba
    Hella skrev 2012-03-01 09:29:54 följande:
    Jag tycker inte inte alls att det är smålöjligt, jag är väldigt irriterad på att ha blivit blåst på kärlek och lycka eftersom det var just de två jag var ute efter!
    Kanske fler som ska anmäla dom för lite mer effekt?
  • minitoker

Jag är också jättebesviken på att bara få Puss och Kram så jag mailade dem men jag har inte fått något svar på mailet. Kan faktiskt tänka mig att anmäla till Konsumentverket.

• caruba
    minitoker skrev 2012-03-01 13:33:49 följande:
    Jag är också jättebesviken på att bara få Puss och Kram så jag mailade dem men jag har inte fått något svar på mailet. Kan faktiskt tänka mig att anmäla till Konsumentverket.
    Man kan göra det via deras hemsida. Hur smidigt som helst..
Svar på tråden Det sa bara plopp...