• FruFiddeli

Det sa bara plopp...

Ville bara tipsa om att dessa choklad åter finns att köpa i affärerna. Vi hade dem själv på vårt bröllop, på godisbuffé bordet men man kan ju ha dem som favors också, kanske har man dessa ord som tema för bröllopet?  De var iaf väldigt uppskattade. Vi blev själv tipsade om dem här inne på bröllopstorget när vi gifte oss och nu såg jag dem i affären igen och ville därför tipsa vidare =).
  • Svar på tråden Det sa bara plopp...
  • MeaJ

Min blivande kom hem med en sån påse åt mig idag Skrattande
    i den var det alla!!

• caruba

T ack för tipset. Jag hittade dom på citygross i Lund idag. Har inte öppnat dom, men tyvärr ser det bara ut som att där står puss och kram på alla..  Får väl öppna dom och sen maila och klaga.. Lite tråkigt ju. ;0)

• sollan

Så nu har även jag fått fatt i några påsar...Tyvärr  ser det ut som att det  bara innehåller Puss & Kram i dessa påsarna ochså? :(
    Köpte våra på Willys.

Blivande vårbrud
  • DestinyD

Bara Puss & Kram här också, tyvärr. Inköpta på Citygross i Häggvik. Men jag tror att det kan bli gulligt ändå Glad

• FruFiddeli

Vad konstigt att det bara står puss & kram på dem när där är bild på alla fyra på påsen, lite lurigt av dem. Köpte själv en påse på netto,för att återuppleva gammla minnen=),  där kostade dem 15 kr men där var också bara puss och kram...

• augustesen

Jag kollade igenom 20 påsar igår på Ica Maxi och var enbart Puss och Kram.

Så jäkla värdlöst!!!

• yorkstacy

jag håller med er andra. Köpte påsar och var super glad för det, och visst blir det gulligt, men de innehåller enbart KRAM och PUSS, vilket jag tycker är lite trist. Jag har visserligen inte kollat på förpackningen om de står utsatt att de endast innehåller dessa två eller om den marknadsförs som att den SKALL innehålla alla olika.

Nu blir det söta favours iallafall, men som sagt lite snopet!

Köpte mina på ICA väst i Uppsala

• moonlightgirl
    LindaochJohn skrev 2012-02-23 20:00:20 följande:
    Jag har inhandlat idag men fick oxå bara puss o kram... Obestämd
    Skrev ett lite irriterat mail till cloetta om detta....

Nu ligger det iaf massa pussar o kramar i en burk här hemma i väntan på bröllopet! Tack för tipset! Skrattande
    Jag skickade också ett mail till cloetta om det.
  • caruba

Nu har jag också mailat dom. Det ska bli spännande att se om man får ett svar.

• aniara

Tack för tipset! Jag köpte 10 påsar idag på Coop Forum. Har inte öppnat dem men det ser bara ut att vara Puss och Kram. Vilket inte gör mig något, för min tanke var att gästerna ska få en Puss och en Kram vardera (hoppas de är jämnt fördelade). Nu blir det en utmaning att få sambon att inte äta upp dem innan juni :D

Svar på tråden Det sa bara plopp...