• FruFiddeli

Det sa bara plopp...

Ville bara tipsa om att dessa choklad åter finns att köpa i affärerna. Vi hade dem själv på vårt bröllop, på godisbuffé bordet men man kan ju ha dem som favors också, kanske har man dessa ord som tema för bröllopet?  De var iaf väldigt uppskattade. Vi blev själv tipsade om dem här inne på bröllopstorget när vi gifte oss och nu såg jag dem i affären igen och ville därför tipsa vidare =).
  • Svar på tråden Det sa bara plopp...
  • LindaochJohn
    aniara skrev 2012-02-25 16:03:33 följande:
    Tack för tipset! Jag köpte 10 påsar idag på Coop Forum. Har inte öppnat dem men det ser bara ut att vara Puss och Kram. Vilket inte gör mig något, för min tanke var att gästerna ska få en Puss och en Kram vardera (hoppas de är jämnt fördelade). Nu blir det en utmaning att få sambon att inte äta upp dem innan juni :D
    De är inte jämnt fördelade tyvärr!
  • aniara

Jag öppnade mina påsar och räknade. På tio påsar var det 70 Puss och 57 Kram. Vissa påsar hade fler Puss och vissa fler Kram, några hade 50/50. Jag fick precis tillräckligt många Kram för ändamålet i alla fall :)

• Hella

Jag köpte påsarna för 19,95/st och det var 12 eller 13 i varje det var olika men endast med PUSS och KRAM i. Jag mailade cloetta om detta för jag tycker det är dåligt att det står LYCKA och KÄRLEK på också och det var framför allt de två jag ville ha.

• aniara
    pulmonate skrev 2012-02-25 22:14:46 följande:
    Vad är det en påse kostar? Jag läste 15kr, men är det för en påse med 10st i?
    Beroende på butik kostar påsarna mellan 15 och 20 kr ca (finns säkert dyrare också). På Coop Forum kostade de typ 16:90. Det är 12-13 st bitar i varje påse.
  • SannaV

Jag har sakta börjat "hamstra" Cloetta-påsar nu. Har köpt vid tre tillfällen i olika affärer och alla påsar innehåller "bara" Puss och Kram. Det får gå då jag tänkt lägga upp i skålar på bordet. Sött ändå.. Men lite trist att det inte finns Lycka och Kärlek med också. Men jag har uppfattat det lite som att det skulle vara "Puss och kram" och "Lycka och Kärlek" i påsarna. Eller har jag helt fel?

• SannaV

Stort tack för tipset förresten. :)

• FruFiddeli
    SannaV skrev 2012-02-27 20:38:14 följande:
    Jag har sakta börjat "hamstra" Cloetta-påsar nu. Har köpt vid tre tillfällen i olika affärer och alla påsar innehåller "bara" Puss och Kram. Det får gå då jag tänkt lägga upp i skålar på bordet. Sött ändå.. Men lite trist att det inte finns Lycka och Kärlek med också. Men jag har uppfattat det lite som att det skulle vara "Puss och kram" och "Lycka och Kärlek" i påsarna. Eller har jag helt fel?
    Ja det var ju det man trodde eftersom det står så på påsarna, när jag köpte påsarna till mitt bröllop förra sommaren såg påsarna exakt likadana ut men inehöll alla fyra sorterna! 
Svar på tråden Det sa bara plopp...