• FruFiddeli

Det sa bara plopp...

Ville bara tipsa om att dessa choklad åter finns att köpa i affärerna. Vi hade dem själv på vårt bröllop, på godisbuffé bordet men man kan ju ha dem som favors också, kanske har man dessa ord som tema för bröllopet?  De var iaf väldigt uppskattade. Vi blev själv tipsade om dem här inne på bröllopstorget när vi gifte oss och nu såg jag dem i affären igen och ville därför tipsa vidare =).
  • Svar på tråden Det sa bara plopp...
  • minitoker

Nu är det anmält på Konsumentverket.
    har mailat Cloetta men inte fått svar på varför de har falsk marknadsföring.
    Har nu även skrivit på deras facebooksida. Får se om man får något svar där istället.

• caruba

har inte heller fått svar ifrån cloetta...

• UngBrud2012

Kan också tänka mig att anmäla. Inte enbart för att jag är sur för att jag inte får lycka och kärlek utan det är verkligen falsk marknadsföring.

• Evelinas

Har också anmält nu, tycker det är riktigt fult att skriva ut alla 4 när det bara finns 2!

• Sara 120707

Dagens i-landproblem täcker inte in den här situationen, det här är dagens bridezillaproblem....

• annelie1981
    Sara 120707 skrev 2012-03-01 18:03:33 följande:

Dagens i-landproblem täcker inte in den här situationen, det här är dagens bridezillaproblem....

instämmer
  • minitoker
    Sara 120707 skrev 2012-03-01 18:03:33 följande:

Tycker mer det är en principsak.
    Man kan åtminstonde svara på mailet man har skickat och förklarat sig. Eller ändra på hemsidan. Svårare än så är det inte.
  • Sara 120707

Men en av er har ju redan fått svar på mejl och fått veta att maskinen gått sönder.

Nu har de väl alldeles för fullt upp med konsumentverket för att hinna svara på denna eventuella mejlbombning.

Jag säger inte att det är rätt, men det är kanske dags att gå vidare med sitt liv?

De kanske börjar trycka plopp med "tolerans" och "hakuna matata" till nästa år? :-P

• minitoker

Nu har Cloetta ändrat sin hemsida till att det bara säljs Puss och Kram, vilket jag tycker är jättebra så inte fler förvillas =)

Svar på tråden Det sa bara plopp...