• FruFiddeli

Det sa bara plopp...

Ville bara tipsa om att dessa choklad åter finns att köpa i affärerna. Vi hade dem själv på vårt bröllop, på godisbuffé bordet men man kan ju ha dem som favors också, kanske har man dessa ord som tema för bröllopet?  De var iaf väldigt uppskattade. Vi blev själv tipsade om dem här inne på bröllopstorget när vi gifte oss och nu såg jag dem i affären igen och ville därför tipsa vidare =).
  • Svar på tråden Det sa bara plopp...
  • minitoker

Bara jag som inte fått kompensation? *snyft*  =)

• caruba
    minitoker skrev 2012-03-08 10:59:51 följande:
    Bara jag som inte fått kompensation? *snyft*  =)
    hört något än?
  • minitoker
    caruba skrev 2012-03-09 10:38:26 följande:
    hört något än?
    Inte ett dugg från Cloetta.

Fast Aftonbladet har hört av sig till mig, tydligen har dem läst på konsumentverkets sida att jag klagade på Cloetta. Tänker inte ställa upp på intervju, men är det någon som vill så kan ni få hans mailadress av mig.
    Tycker själv det är lite löjligt att skriva om något sådant.
  • caruba

har oxå hört ifrån aftonbladet...

• caruba

Hm, jag hm norpade på aftonbladet och gav dom interjuven.. Man kan ju lätt säga att det artiklen var väldigt vinklad ifrån deras sida.. Men det var ju egentligen bara som förväntat.. Vi vet ju alla hur aftonbladet är.

Dock har cloetta precis ringt och de bad om ursäkt.. Jag gick berättat lite vad jag tyckte och så.
    Och så lovade killen att de skulle skicka mig några prover av deras nya produkter som ska vara istället för kärlek och lycka...

Som jag skrivit innan i tråden jag är imponerad av cloettas kundmottagande även om det inte framkom ifrån artiklen..

• skaraborg2012

Jag mailade Cloetta för ungefär en vecka sedan, (köpte mina plopp för ungefär 3 veckor sedan nu) har väntat läge på svar men det kom nu ikväll.

Är det någon mer som har blivit ombedd att skicka in påsarna till dom för att få kompensation (pengarna tillbaka eller!?!?
    Men tanke på typen av standrard svar så verkar det så.

Jag har köpt 20st påsar, och alla är öppnade i jackten på "kärlek och lycka". Hur ska jag kunna skicka in det?
    Tror dom verkligen att jag vill bli av med mina puss och kram också då?

*Besviken*

• caruba
    skaraborg2012 skrev 2012-03-12 20:21:53 följande:
    Jag mailade Cloetta för ungefär en vecka sedan, (köpte mina plopp för ungefär 3 veckor sedan nu) har väntat läge på svar men det kom nu ikväll.

Är det någon mer som har blivit ombedd att skicka in påsarna till dom för att få kompensation (pengarna tillbaka eller!?!?

Jag har köpt 20st påsar, och alla är öppnade i jackten på "kärlek och lycka". Hur ska jag kunna skicka in det?

*Besviken*
    I mitt stod det bara såhär
    Hej!

Kan jag be och få ditt namn och adress så kan jag skicka ett brev med förklaring och lite kompensation.

På återhörande.

Med vänlig hälsning

Åsa Borén
    Konsumentkontakt
  • minitoker
    skaraborg2012 skrev 2012-03-12 20:21:53 följande:

*Besviken*
    Jag fick också det svaret när jag mailade dem.
    Dock köpte jag inte lika många påsar som dig men det blir ju svårt att skicka in dem.
    Men det står bara att vi ska skicka in påsarna, inte innehållet =)
    Jag var så dum så jag slängde påsarna och la alla plopp i en stor påse för att slippa massa öppnade påsar där allt bara kan trilla ut.
Svar på tråden Det sa bara plopp...