Inlägg från: aniara |Visa alla inlägg
  • aniara

Det sa bara plopp...

Tack för tipset! Jag köpte 10 påsar idag på Coop Forum. Har inte öppnat dem men det ser bara ut att vara Puss och Kram. Vilket inte gör mig något, för min tanke var att gästerna ska få en Puss och en Kram vardera (hoppas de är jämnt fördelade). Nu blir det en utmaning att få sambon att inte äta upp dem innan juni :D

• aniara

Jag öppnade mina påsar och räknade. På tio påsar var det 70 Puss och 57 Kram. Vissa påsar hade fler Puss och vissa fler Kram, några hade 50/50. Jag fick precis tillräckligt många Kram för ändamålet i alla fall :)

• aniara
    pulmonate skrev 2012-02-25 22:14:46 följande:
    Vad är det en påse kostar? Jag läste 15kr, men är det för en påse med 10st i?
    Beroende på butik kostar påsarna mellan 15 och 20 kr ca (finns säkert dyrare också). På Coop Forum kostade de typ 16:90. Det är 12-13 st bitar i varje påse.
  • aniara

Vad är det för smak på de nya kärleksplopparna då?
    /Nyfiken :)

• aniara

Jag har testat nya smaken nu och blev rejält besviken. Den var så torr jämfört med vanliga plopp och hallonsmaken var extremt syntetisk. Den smakar nästan precis likadant som Marabous chokladkaka med jordgubbscheesecake;
    www.marabou.se/marabou/page&locale=sesv1&PagecRef=812

Svar på tråden Det sa bara plopp...