Inlägg från: snuttitess |Visa alla inlägg
  • snuttitess

Det sa bara plopp...

Hej Therese!

Vi beslutade oss för att enbart ha puss och kram i Plopp minibit i påse beroende på att ett av orden kommer på en nyhet under varumärket Plopp i närtid. För att inte förvilla konsumenten tog vi därför bort de ord som vi kände låg närmast den nyheten. 

Vi förstår att orden verkligen betyder något för våra konsumenter, mer än vad vi trodde. Vårt syfte var gott men tyvärr har vi istället gjort konsumenter besvikna vilket vi självklart är ledsna över och ber om ursäkt för. 

De som känner sig besvikna är välkomna att skicka sina påsar till adressen nedan, så kompenserar vi er: 

Cloetta Sverige AB 
    Konsumentkontakt 
    590 69 Ljungsbro 

Märk kuvertet ”Frisvar” så står vi för portot. 

Med vänlig hälsning

Åsa Borén
    Konsumentkontakt
    Det fick jag till svar, så får skicka in de tomma. Men skulle vilja ha kärlek och lycka.
  • snuttitess
    Tokig skrev 2012-03-28 19:57:40 följande:
    När jag kom hem idag så låg det ett paket från Cloetta och väntade... blev så himla glad. Heja dom!

Vi fick hem såna igår de var super goda :)
  • snuttitess

De finns att köpa på pressbyrån nu med :) Min ena tärna hittade de där och köpte :)

• snuttitess
    skaraborg2012 skrev 2012-04-21 16:31:41 följande:
    Redan? De skulle ju lanseras först vecka 19? Jag har inte sett dem i någon butik själv. Men har två lådor av dem hemma nu, de kom med posten härom dagen.
    Okej japp pressbyrån säljer de. Men stog i vårat brev med v 19, Har inte sett de i någon mataffären i alla fall.
    Väntar på att få hem våra. :) 
Svar på tråden Det sa bara plopp...