Inlägg från: skaraborg2012 |Visa alla inlägg
  • skaraborg2012

Det sa bara plopp...

Jag mailade Cloetta för ungefär en vecka sedan, (köpte mina plopp för ungefär 3 veckor sedan nu) har väntat läge på svar men det kom nu ikväll.

Är det någon mer som har blivit ombedd att skicka in påsarna till dom för att få kompensation (pengarna tillbaka eller!?!?
    Men tanke på typen av standrard svar så verkar det så.

Jag har köpt 20st påsar, och alla är öppnade i jackten på "kärlek och lycka". Hur ska jag kunna skicka in det?
    Tror dom verkligen att jag vill bli av med mina puss och kram också då?

*Besviken*

• skaraborg2012

Någon annan som fått prov och smakat PLOPP Kärlek? =)

• skaraborg2012
    EDE skrev 2012-03-26 21:02:22 följande:
    Jajjemän!  och erbjudande om att få det till bröllopet. Tycker de har riktigt bra kundservice =)
    Absolut! Är hel nöjd! =) Vad tyckte du om de nya Ploppen? Våra tog slut rätt snabbt här...!
  • skaraborg2012
    chrpe skrev 2012-03-27 12:44:34 följande:
    Skaraborg2012, när skickade ni in era påsar och klagomål.
    Ja du, de va ett tag sen nu. Skulle gissa på ca 2 veckor innan det skrevs om det på aftonbladet i alla fall. Har du också skickat in o klagat?
  • skaraborg2012
    Viccan skrev 2012-03-29 08:44:50 följande:
    Sånna vill jag också ha =)VECKA 19

Vart kan man köpa dom då??
    I matbutiken?
  • skaraborg2012
    snuttitess skrev 2012-04-21 11:39:05 följande:
    De finns att köpa på pressbyrån nu med :) Min ena tärna hittade de där och köpte :)
    Redan? De skulle ju lanseras först vecka 19? Jag har inte sett dem i någon butik själv. Men har två lådor av dem hemma nu, de kom med posten härom dagen.
  • skaraborg2012
    bruden2012 skrev 2012-04-21 16:56:47 följande:
    Hur kommer det sig att de skickade ut de då? :) det hade man också velat bjuda på på bröllopet. Vet någon vad de kostar i affären?
    Om du läser längre bak i tråden får du svaret på dina fråga... De skickas ut som kompensation.
Svar på tråden Det sa bara plopp...