• paet

Samma storlek på vigselringen som förlovningsringen?

Undrar om man kan välja samma storlek som det är på förlovningsringen om jag ska beställa ring på nätet? Eller är det osäkert att göra det ändå?

Hade tänkt mig på jempguld.se då jag hört mkt gott om dem. Men visst är väl ringstorlekar också samma överallt? Hur gjorde ni?

Hittade inte denna info i någon annan tråd. Orkade inte söka igenom alla sidor hehe.

Mycket tacksam för hjälp!  

• Svar på tråden Samma storlek på vigselringen som förlovningsringen?
  • paet

Okej men det är ju superbra Då ska jag bara ta reda på vad jag har för storlek nu. Har glömt det sedan vi köpte våra förlovningsringar. Ja men det är ju sant! Som tur är så vet jag att denna storleken jag har funkar då man varit höggravid med den  

Ja då kan det ju vara bra att välja en mindre så den inte sitter så löst! Vad ska du ha för ring? 

• paet

Tack för tipsen. Ska nog skicka efter ringmått tror jag så man vet alldeles säkert. Annars sitter min förlovningsring alldeles perfekt. Ska nog mäta den och jämföra deras ringmått då tror jag. 

Det blir denna ringen jag ska ha: http://www.jempguld.se/signo-p-824-c-233.aspx
    Så det är ju inte så många stenar i alla fall  

Svar på tråden Samma storlek på vigselringen som förlovningsringen?