• daniiel

Vistaprint?

Jag förstår inte det där med vit insida? Är det om man väljer matchande kuvert? Vi valde de vita kuverten som ingår i priset både till inbjudningskorten och till tackkorten och det har då varit vit insida och har inte stått vistaprint någonstans?

Vi valde bara sånt som ingick i priset till våra inbjudningskort och de är i tjockt fint papper och trycket är väldigt bra, jättefina kort :) Tycker det är toppenbra kvalitet!

• daniiel
    1700tal skrev 2012-02-26 10:08:17 följande:

Så var det nog. Tänkte först beställa vita kuvert men kommer inte ihåg om det fanns valmöjligheter på insidan där. Men tydligen inte om ni fick vita.

På de matchande var det med vistatryck (gratis), vitt (14 kr) eller eget tryck typ datumet eller brudparetsnamn (51 kr), tror jag det var.

Ahaa okej, då hänger jag med. Vi tyckte det var onödigt med matchande, då kuverten ändå bara öppnas och slängs, så vi valde de som ingick och de var fina, helvita kuvert bara :) Hade hört innan någon som fått reklam på kuverten, så var lite orolig, men den personen måste ju ha valt matchande med vistatryck då.
Svar på tråden Vistaprint?