Kimji skrev 2012-02-26 18:52:29 följande:
Vill bara säga igen att min kille och jag har pratat om att vi kan förändras så som ni säger men varken han eller jag vill träffa flera fel personer för att hitta den rätta, vi är sådana personer så att vi bara kan älska en enda person i hela vårt liv :)
Jag vet att ni tycker att vi är unga och dumma med tonårskärlek men för oss betyder vi allt för varann :) Vi har hjälp varann med allt och just därför vill vi utveckla vårt förhållande med förlovning även om vi kanske är lite för unga för er men ej för oss :)
Det finnns inget "ungt och dumt" i tonårskärlek. Man älskar inte någon mer pga att man är gammal...
Och oavsett ålder så blir man ju inte förälskad i någon för att man tänker att man ska testa någon ny om ett tag. Utan varje förhållande går man ju in i med tanken att "this is it"
Som jag skrev i mitt första inlägg så finns det dom som varit tillsammans i stort sett hela livet.
Och om man inte satsar på ett förhållande så kommer det ju aldrig att hålla heller. Hur gammal man än är så kan man ju inte gå runt och tänka att det inte ska hålla när man träffar någon ny, för då dömer man ju ut förhållandet själv.
Satsa på er två. Men satsa inte alla pengar ni har på ringarna. Spara lite till firandet också, och kanske lägg undan för att kunna byta ut dom i framtiden
![Flört Flört](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)