Kimji skrev 2012-02-26 18:52:29 följande:
Vill bara säga igen att min kille och jag har pratat om att vi kan förändras så som ni säger men varken han eller jag vill träffa flera fel personer för att hitta den rätta, vi är sådana personer så att vi bara kan älska en enda person i hela vårt liv :)
Jag vet att ni tycker att vi är unga och dumma med tonårskärlek men för oss betyder vi allt för varann :) Vi har hjälp varann med allt och just därför vill vi utveckla vårt förhållande med förlovning även om vi kanske är lite för unga för er men ej för oss :)
Det är ingen som har sagt att ni är unga och dumma! Men däremot som sagt gett rådet att inte satsa hela sommarjobbspengen på ringarna, eftersom att den dagen som ni verkligen slår till och gifter er så har ni kanske råd att köpa riktigt fina ringar och då kanske ni vill byta ut dem ändå. Förlovningen sitter ändå inte i ringen, så att lova varandra evig kärlek kan man göra med en plastring! Sen att man kanske vill ha ett fint smycke att alltid ha på sig, det är en annan sak... men det finns fina och billiga ringar också. Kolla på ur & penn, guldfynd mm. Håll utkik för ofta har de erbjudanden som "köp hans ring få hennes för halva priset" osv. Titanringar är också något som är rätt populärt och inte så dyrt, det finns att beställa på nätet. Bara googla så hittar du säkert jättemycket fint. Titanringar kan man också få i olika designer, med eller utan stenar mm, så om ni letar efter något som inte är "tråkigt" så skulle jag kolla på det. Vet inte heller vad du menar med tråkigt men kanske om du kollar lite på olika modeller o så och lägger upp nån bild i tråden så kan vi kanske hjälpa dig att hitta något billigare alternativ?