• pärlan01

Överraskning!

teddy82 skrev 2012-02-29 15:40:24 följande:
    För några år sedan gick en av mina kusiner på barndop. En vän till honom med tillhörande sambo skulle döpa sin lilla dotter. Det var föräldrarnas (parets) familj, släkt och vänner som hade samlats för en lugn eftermiddag...och helt plötsligt när alla sitter bänkade kör de igång ett bröllop innan själva dopet. Alla blev helt paffa. Inte en själ utöver brudparet visste om överraskningen :)

Så visst går det att överraska gäster som tror att de är inbjudna till något helt annat!
    sånt har hänt mej, va bjuden till barndop hos min bror för ett par år sedan vi satt i kyrkan o tyckte det va så himla konstigt allt ihop för dom va inte i kyrkan när alla satte sej vi satt o väntade o tyckte va konstigt kommer dom aldrig med flickan som skulle döpas, rätt som det var så började dom spela bröllopsmarschen å då va det bröllop med dop haha riktigt överaskad vart man ingen visste nåt, min mor vart faktiskt riktigt chokad för hennes del va det inte så roligt kanske fast hon vart ju glad över att dom gifte sej :)) så det kan man kalla överaskad Skrattande
Svar på tråden Överraskning!