Ni som har problem med magen...
Jag har haft liknande symptom och har varit väldigt sjuk i många år, från ca 95-2010. Ett tag åt jag bara snäll mat, dvs kokt och ej starkt kryddad och undvek hårt stekt mat. För mkt fiber blir min mage sämre av. Har ätit div mediciner och bulkmedel men det var inget jag blev direkt bättre av. Kräkte varje dag i flera år och fick värsta attackerna i magen där jag var tvungen att uppsöka en toalett väldigt snabbt.
Jag började äta laktosfri mat när jag träffade min sambo och det hjälpte jättemkt. Jag går på body balance (yoga, pilates o tai chi) och det hjälper mig att finna harmoni men det bästa av allt, så mår jag toppenbra nu. Jag försöker reda ut saker o ting innan det blir problem och har jag problem så visar det sig i hur magen mår.
Har nästan adrig bekymmer med magen längre och mkt har nog med att göra att jag mår bättre i mig själv, har en fin man och ett bra liv. Jag mår så bra så att de laktosfria produkterna är borta (har bara mjölken kvar). Visst mår jag dålig om det blir för mkt av det goda men det gör nästan alla.
Kämpa på och försök hitta något som passar dig.