• Mela01

När ska man skicka ut inbjudan???

Vi gifter oss den 29 september och kommer skicka ut dom i början eller i mitten av juli. Och kommer ha sista svars datumet ca 1 månaden innan.

• Mela01

Aa man blir lite nojjig på den biten :) Men vi gifter oss inte mitt i semester tiderna så då behöver man inte vara ute i lika god tid. Så ca 2 månader innan blir kanon :)

Aa ska själv börja göra mina nu, har redan gjort en prototyp på hur dom ska se ut :) 

• Mela01

Du har ett halv år på dig att hitta en eller iaf 4 månader :P
    Har ni ett hum om vart ni skulle vilja va?
    Men om det e en populär festlokal så kan det börja brinna lite i knutarna :/
    Men det kommer säkert bli kanon :)

• Mela01
    Lilla Hjärta skrev 2012-03-07 13:58:25 följande:
    Jo jag har 2 festsalar att välja på. Kruxet är att den ena kan bara jag se på för sambon jobbar dagtid och det är enda möjligheten att titta på den. Får ta kort och visa....

Den andra ska vi titta på imorgon så får vi se!

Vill ju gärna skrika ut till hela världen att vi ska gifta oss....Så hade gärna haft allt klart för vigsel imorgon.  Haha
    Tror det kommer bli jätte bra, tåkigt dock att han ej kan va med att titta på den ena. Men det brukar oftast vara vi brudar som e lite petiga på vissa saker :P

Haha jaa det förstår jag att ni vill :) Vi har talat om för dom närmsta bara, resten får veta när inbjudningarna dimper ner :)
    Känner samma lika med vigseln hihi 
  • Mela01
    Lilla Hjärta skrev 2012-03-08 20:32:40 följande:
    Ja nu har vi iallafall bestämt oss för festsal så nu är inbjudningskorten beställda. tar nog en månad att få dem så vi skickar nog ut dem i början på maj. =)

Längtar så!
    Du ser det gick undan! :) En till sak att checka av på listen eller rättare sagt 2 med tanke på att inbjudningarna nu också e fixade :)

Förstår dig! :) 
  • Mela01
    EmelieKarlsson skrev 2012-03-09 15:53:59 följande:

vi gifter oss 28 juli och tänkte kasta på indjudningarna på brevlådan idag, dock är detta för att vi gifter oss då det är semestersäsong och att vi sagt ett sitsa svarsdatum den 25 maj så vi vet hur mycket porslin vi ska köpa sedan :).

Vad tycker ni, skickar vi ut alldeles för tidigt?

Som du säger det e mitt i semester säsongen så tycker absolut inte att det e förtidigt att skicka dom :)
Svar på tråden När ska man skicka ut inbjudan???