Fullständig panik, har ca 2 mån på mig...
Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!
jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????
alla tips mottages gärna!!!
Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!
jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????
alla tips mottages gärna!!!
ja jag vet att jag måste börja nu!! men ligger däckad av feber i soffan så jag måste vänta tills jag blir frisk, känner nästan lite panik nu..... men de ska gå!! tror egentligen inte att jag måste ner 10 för den ska passa, e snörning i ryggen, men jag VILL ner 10 för den kommer ju att sitta lite bättre då...
men tack för tipsen
ska nog ta o kolla upp spandex me, har de som plan b om de inte skulle kunna funka me annat
Klart vi kan peppa varann då
ja de e väl ungefär me va jag har tänkt mig att göra, men jag hade tänkt o räkna mina kalorier me.. o mer motion!
men jag laddar för att försöka dra igång igen från måndag!!!
ska försöka minst 1 timmes pormenad varje dag o sen försöka gå på 3 pass zumba/afropower dans i veckan, så de bör väl hända lite då!!
ja jag förstår hur du menar o bra att du påpekar det, men det SKA gå
har som sagt snörning i ryggen så jag måste inte gå ner 10 kg för att komma i den, men den sitter ju snyggare om jag lyckas... o de vill jag ju
ja men då hjälps vi åt nu!! imorgon e de 10 veckor kvar, vi hinner mycket på 10 veckor (hoppas jag )
tack alla för alla tips!! ska verkligen klara detta
ja nu jäklar ska vi bli snygga
tack alla för tipsen