Inlägg från: Vingabrud |Visa alla inlägg
  • Vingabrud

Juni 2013?

Hej ! :) Ännu en Junibrud 2013 finns här , den 1 Juni har vi bestämt oss för att vigas ute på Vinga. Om en vecka firar vi 1 årig förlovningsdag :) och jag längtar redan jättemkt efter vår stora dag om lite mer än 1 år !

Vi har ju pratat och småplanerat ända sedan förlovningen så vi är redan ganska säkra på hur vi vill ha det även om inget är bokat än. Jo , vi har faktiskt prel.bokat bröllopssviten, vilket vi gjorde för vi får årets pris även om det höjs till nästa år. Sen bokar vi nog bröllopsresan ganska snart oxo, det blir en medelhavskryssning med Royal carribean.

• Vingabrud

Nu har vi bokat prästen :))

känns såå kul att äntligen börja boka saker efter att ha planerat sen redan förra hösten hi hi !

Har även bokat bröllopssvit och frisör.

Tycker vi fick ett bra pris på sviten,2300:- , och då ingår det en massa extra saker som skumpa,tryfflar etc

Då vi inte ska ha fest utan kommer äta middag på tu man hand och kommer vara på hotellet inte allt för sent så känns det viktigt med detaljerna på rummet :)

Jag har redan klänning,bolero,skor och smycken och kan inte låta bli att prova lite då och då och drömma mig bort till dagen D :)

Men visst börjar det närma sig liite grann , eller hur ? bara en höst och en vinter så är vi där, hi hi ;)

Burre: Vilken fantastiskt vacker klänning !!

• Vingabrud

Burre : Åh , då håller jag tummarna att den är så fin som du hoppas ! :) och du får gärna lägga ut bild när du fått den,skulle vara kul att se den "live" :D

Vi har stora barn så vi kommer inte ha något problem med det men när jag gifte mig förra gången hade jag en 2 åring och han sov hos mormor natten innan och hon tog oxo huvudansvaret på bröllopsdagen vilket kändes bra och tryggt.

• Vingabrud

annelie78: Jag kommer oxo gifta mig i Göteborg 130601 :) Vi har bokat bröllopssvit på Hotell 11, verkar jättefint och ett hyffsat bra pris oxo tycker jag 2300 kr. Jag har lånat min klänning så har inte varit ute och provat nåt tyvärr:)

Har inte heller fått tag på nån fotograf än. Men ska ringa en hobbyfotograf snart och kolla med henne.

Kul att vi kommer vara brudar samma dag i samma stad ! :D

Svar på tråden Juni 2013?