Juni 2013?
Här är en till som ska gifta sig i juni 2013, 15/6 närmare bestämt! Det är årsdagen för när vi blev tillsammans, 8 år senare blir det bröllop:)
Vi har bokat kyrka och festlokal(bygdegård) några mil ifrån där vi bor. Sen jag såg den kyrkan första gången så har jag velat ha mitt bröllop där. Gissa om jag blev glad när VÅRT datum var ledigt:)
Vi ska inte ha barn med på bröllopet men vår dotter är med i kyrkan sen följer hon med barnvakten hem(så barnvakt är också ordnat!)
Fotograf blev klart för några veckor sen. En tjej från orten där vi bor som precis har startat sitt företag...
Jag gillar att pyssla så allt material till inbjudningskorten är inköpt och en prototyp är gjord. Vi ska bjuda ca. 80 gäster så 40 inbjudningskort ska klippas och klistras:)
Tärnor och marsalker är tillfrågade, vi ska ha 2 var...
Färgtema blir rosa, silver och vitt, jag är en väldigt rosa tjej men ska försöka att inte överdriva då vi faktiskt är två som gifter oss:)
Provlagade förrätt och efterrätt förra helgen för att se ifall de passade men har inte bestämt oss än. Inte heller ifall vi ska fixa det själva eller anlita catering.
Har kollat lite på både kläder och ringar men inte fastnat för något, har tänkt dra med mina två tärnor och prova brudklänningar efter semestern.
Det är så lång vi har kommit, ska blir roligt att följa denna tråd och se allas förberedelser. Vi har ett spännande år framför oss:)