Inlägg från: sanzan |Visa alla inlägg
  • sanzan

Juni 2013?

Hej tjejer! Jag glider gärna med här. Sambon friade på vår 10 årsdag så nu är tanken att vi ska gifta oss i juni nästa år. Får vi välja helt själva så blir det den 8/6, men det är ju det där med att hitta lokal och kyrka.... Vi bor i Stockholm så har ni några bra förslag mottages de väldigt gärna Vi har kommit så långt att vi vet att vi vill ha egen mat och dryck, tärnorna och toastmadame är tillfrågade. Bordsdekorationer samt placerings"kort" ordnade vi i helgen. Jag läste i någon tråd att det är lika bra att passa på när inspirationen flödar för då gör det inget när den avtar lite tex runt jul osv så vi kör på så mycket vi kan nu

• sanzan

Tjiho! Kyrkan är bokad och lokalen är prelbokad, men både jag och m2b är till 99% säkra på att det blir den lokalen. Den 8/6 är det äntligen min tur att få stå som brud. Det bara bubblar i hela mig

• sanzan

Köp det tjejer och bestäm er för att inte ångra er Skulle ni mot all förmodan ångra er så är det nog inte allt för svårt att sälja vidare sen. Ni vet ju hur vi är nu, å brudar kommer det alltid att finnas

• sanzan

Det förstår jag att du gjorde! Får man fråga vart du hittade dessa skönheter? Sen väckte den annan tanke hos mig. Måste man ha strumpbyxor? Om man inte har det, blir det larvigt med strumpeband då?

• sanzan

Det kanske står någonstans, men vart gifter sig alla? Vi gifter oss i Brännkyrka kyrka i Stockholm. Idag blev det även klart med vår solist till bröllopet. Helt fantastiskt

Svar på tråden Juni 2013?