Inlägg från: Moignon |Visa alla inlägg
  • Moignon

Juni 2013?

29 juni är ett populärt datum, Tuve gamla kyrka och fest på Stora holm säteri. Beläget i utkanten av Göteborg. Det kommer bli fantastiskt! Däremot börjar jag få tandagnisslan över alla kostnader. Vi har det bra på så sätt att vi får ett rejält ekonomiskt bidrag men samtidigt vill vi ju känna att det är värt att lägga alla dessa pengar. Funderar på allt som vi kan fixa själva och leja ut på folk som kan. Önskar jag hade lite fler duktiga bekanta som kan det här med kreativitet och använda händerna. Hår, smink, blommor osv. Men, men. Det ordnar sig väl.

• Moignon

JochP: Hade jag kunnat dela min syster i 5 personer hade jag med glädje kunnat be om allt. Hon ska, antagligen, sy klänningen och hon ska sjunga i kyrkan. Skulle kunna be henne om håret om jag vågar lägga på henne ytterligare en sak. Smink skulle hon säkert fixa och skulle inte förvåna mig om hon skulle sätta ihop en grym brudbukett. Hon kommer vara tärna dessutom. :) Vår mat kostar en slant, ska ha kock på plats. 2 rätter. Men mamma fixar tårtan och vi ska fixa snittar själva. Hittade en sida i en annan tråd som säljer billiga kuvert och papper så inbjudningskort och tackkort kommer vi nog kunna fixa billigare än väntat!

Svar på tråden Juni 2013?