annelie78 skrev 2012-10-12 11:39:03 följande:
Hej!
Vingabrud: Ja,jätte kul :) Lustigt vi har oxå pratat om det hotellet fast har inte kollat upp något om det.Hörde bara att det finns jacuzzi på taket.helst av allt skulle jag vilja bo på hotell avelon i sviten så man har tillgång till poolen helt själva :) Ringde och tog prisuppgifter, dem skulle ha 11 000 för en natt!! Så jag kan ju drömma vidare ;) får se vart det blir, det berättar jag när vi har bestämmt oss.Hur har ni planerat allt?Kör ni catering, personal, egen mat osv??Tar gärna emot tips om det mesta :)
Tilda: Va skönt att höra att ni klarade av det på 4 månader.Sen beror det säkert på hur mycket man skall göra själv å så.Jag får lugna ner mig lite inom mig nu tror jag så blir det säkert bra i slutändan :)
Cake: Hur långt har ni kommit i er planering som ligger en månad längre fram i tiden? Vi har bokat lokal kärraton. Vart vill ni vara? Jag har kollat upp mängder av lokaler å priser lite överallt :)
Annelie78: Vilken fin lokal det verkar vara, hur många personer får plats i den? Hur som helst, det är dock väldigt fel håll för oss ;)
Vi har bokat kyrka och lokal. Eller rättare sagt, vi har preliminärbokat TVÅ kyrkor och TVÅ lokaler, haha! Men vi ska bestämma oss inom en månad har vi lovat... det handlar om att den ena lokalen inte kan lämna något definitivt svar ännu. Men det står mellan en i Jonsered och en i Fräntorp, helst den i Jonsered tror vi. Och då gifter vi oss självklart i Jonsereds kyrka också. Vi tycker att det är mysigt att lokal och kyrka ligger nära varandra. Hehe, ja jag har också kollat på hur många lokaler och priser som helst känns det som!
Vi har även kollat på vilket cateringbolag vi vill ha, fast inte helt vilken mat än :) Annars så har vi kommit så långt att vi gjort gästlistan och inbjudningskorten (dock inte helt klart, eftersom vi inte vet lokal och kyrka än). Hur långt har ni kommit?
Jag tycker att det är svårt att veta vad man ska göra nu och vad man ska göra sen? Tänker att jag kanske glömmer något viktigt :)