Inlägg från: Zandraaa |Visa alla inlägg
  • Zandraaa

Juni 2013?

Hej :) jag ska också gifta min juni 2013. 1 juni är de bokat :) så nu är all planering igår. Hur går de för er? Själv är man från trollhättan. Vart är ni ifrån?

• Zandraaa

Här blir det kyrkligt :) lite småmysigt. Och blir samma kyrka min son döpes i så de blir något speciellt :) själva då?

• Zandraaa
    Burre skrev 2012-10-10 11:14:59 följande:

Så här ser min överdel ut :)
    Å va fin klänning :) har du köpt den i butik eller beställt på internet :)?
  • Zandraaa

Kan någon rekommendera någon bra sida man kan beställa inbjudingskort/placeringskort festprogram m.m. När beställer/beställde ni era inbjudningskort? :)

• Zandraaa
    loveshaped skrev 2012-11-11 18:06:44 följande:
    Hej allihopa!

Roligt att läsa lite här! Jag har också kommit lite längre i planeringen nu. Har beställt inbjudningskorten från calligraphen.se och valde den som heter mon-amour i vitt papper och vinrött band.

Sen så passade min brors frus klänning jättebra även på mig, jag skall bara korta upp axelbanden lite. Klänningen är från Lilly årsmodell 2009 tror jag. Den heter 3079.

Till skillnad från modellen på bilden så skall jag inte ha slöja och ha håret utsläppt istället. Längtar! :)
    Såg att du beställt f från calligraphen. Beställde du även festprogram därifrån? Jätte fin klänning :D
Svar på tråden Juni 2013?