-
-
Aviman
Har du möjlighet att uppdatera denna tråd med brudar :)... Datummässigt?..
Bland annat jag den 15 juni :)))
-
Burre Min klänning dyker in vilken minut som helst!
-
Vi skickade ut save date korten denna vecka och vi gifter oss 15 juni! Eftersom det är rätt så mycket de veckorna med student och bal. Så korten blir nog överlämnade idag.
-
Burre Ser mycket lovande ut!
-
Min klänning kom från jenjen idag! Jagh är mycket nöjd så även min mamma som har lite sömnad utbildning. :)
Jag har valt att ha bolero till då jag har ett rätt så fult ärr på ryggen. Släpet var längre än vad jag trodde så det lutar åt att beställa en kortare klänning till kvällens dans. Livet är rynkat med tyll och såg väldigt fint ut på.
-
-
-
Jag har en rolig sambo! Från att varit lite ointresserad säger han häromdagen "det skulle vara rolig och ha en lokal där vi kan göra som vi vill ha det " vi hade bestämt att ha det i en restaurang och prel. bokat. Sagt och gjort jag fixade lokal men vi får svar efter nyår om den är ledig. Till 99% var den ledig då. Så nu krävs det lite mer planering men vi kan ju ändå inte sätta igång eftersom det inte är helt hundra. Oooh karlar alltså. ;)
-
Hej!
Hur går det för alla?!
Här är det lugna puckar känns som det har gått i stå.... i väntan på svar på lokal. Hittade en klänning åt vår dotter på rean hos Lindex så nu är det bara i stort sett min sambo som ska kläs.!
Vad gör ni andra till vardags?.. Jag läser till socionom och tar examen i Januari :) Men har innan det arbetat som undersköterska i flera år.
-
Hej ! Samma här sätter igång i januari :) . Det jag just nu ser fram emot mest är att designa ringen wiii. Dessutom får vi svar på lokal ..
-
Nu har vi bokat lokal :). Den kommer bli perfa, så nu händer det saker :)
-
Hej!
Hur går det för alla ? lite dålig uppdatering på junitråden.. Idag träffade vi vår fotograf och diskuterade förväntningar och önskemål. Det kändes bra hon verkade flexibel!
Dessutom har min sambo vaknat till och är engagerad i planeringen. Det gör det hela mycket roligare..
Fixat är:
Lokal
Kyrkan
Ring
Sminkös
Catering
Klänning och skor
Next to do är att fixa inbjudningskort!
-
Burre skrev 2013-01-21 14:40:38 följande:Hallå alla :) Vi börjar äntligen komma någonstans! lokalen är bokad, cateringen är bokad, ringar klara, min klädsel är klar, gubben vill ner lite i vikt innan så vi väntar, likadant med barnens kläder! De växer så de rycker om det, känns lite dumt att köpa någe nu när man inte vet vilken storlek de har då :) har även hittat låten som vi sedan ska dansa till för första gången som man och fru! Svävar lite på moln just nu :)
Känner det samma just nu! Allting faller på plats och jag börjar se fram emot hela galejet!! Om jag vaknar på nätterna funderar jag på hårupsättning eller på blommor och så vidare..
Idag beställde jag en klänning till. En enkel golvlång klänning från www.jenjenhouse.com till bröllopsfesten. Jag har hört från flera brudar i min närhet att det blev jobbigt med brudklänning hela festnatten särskilt om man då har släp. Min brudklänning var tyngre och längre släp än vad jag förvntade mig. Så för mig blir det nog ett klänningsbyte under festen. beställde även en dekoration till håret...
Min tanke är att jag ska ha en lång busig fläta och att denna ska sitta vid flätans början.
Denna klänning fast i ivory och önskemål om lite mer blingbling då det inte är någon blingbling på min andra klänning.
-
Vi har även beställt inbjudningskort från www.brollopstryck.se ! De kunde verkligen leverera den typen av enkla kort vi ville ha