28:e Juli, nån mer?
Jag hoppar gärna in här fast vi gifter oss 27 juli, men verkar inte vara några fler som gör det?
om det är okej?
Jag hoppar gärna in här fast vi gifter oss 27 juli, men verkar inte vara några fler som gör det?
om det är okej?
haha man tackar, vi kommer ha det lite annorlunda vi kommer ha ett så kallat te bröllop med 10 olika bakverk scones marmelader och en helt fantastisk bröllopstårta.
jo absolut det tillhör väll fortfarande ovanligheten att ha te bröllop?
Ja det gör vi :)
spana in en nypa socker hon är helt fantastisk
Jag har ingen anning om vad vi kommer ha vi måste verkligen sätta oss ner snart och titta det, när ska ni ha vigselsamtal?
Här är min klänning!
Tack alla jag älskar verkligen min klänning men har faktist köpt två, en malina klänning också, någon som börjar få panik att komma i form nu?
Det förstår jag det är inget man kan göra åt, jag bestämde mig för att nu sista vå månaderna äta mindre kolhydrater ser om det påverkas något, nu är jag inte alls stor drar xs och väger 53 kilo men har sagt hela tiden att mitt mål är 50 då jag vägt det innan jag sluta röka.
och magen får gärna inte puta lika mycket som den gör nu :)
Åh vad kul, hur lång är du?
nej nu ska jag äta kött grönsaker och en knäckemacka till kan inte leva helt utan kolhydrater :)
nej jag förstår vad du menar när jag vägde som minst vägde jag 44 kilo men då vad jag för smal och så smal vill jag inte bli igen :)
Nej jag är inte alls lång endast 1.60 :)
men min stora last är ben and jerrys har gått och suktat efter en sån hela dagen. borde vara olagligt med glass ;)
nej förstår det men passa på och njut av din bebis vad mysigt!