28:e Juli, nån mer?
Vi ska träffa våran präst den 11 juli :)
Vi ska träffa våran präst den 11 juli :)
Du har inte fixat klänning än? modigt! skulle jag aldrig våga
Vi har nog faktiskt inget kvar att köpa, känns otroligt skönt. Var hos mina svärföräldrar igår och skrev det sista.
Skor var mitt största problem gud vad lång tid det tog att hitta något jag kunde tänka mig gå i.
Jag vill verkligen att det ska bli varmt snart men det känns inte som en sån sommar.
Åh super fin!
En annan fråga vart ska alla åka på bröllopsresa? jag har panik vi har inte kommit på en vart vi ska åka, kan ni inte skicka en länk också :)
Usch stackare, står själv utan jobb om två veckor men har sökt in till skolan så kommer jag in har vi inget problem annars blir det tajt till hösten, eller det blir det hur som helst då både min karl och jag vill plugga ;)
Åh thailand är verkligen ett ställe jag absolut ett ställe jag skulle vilja åka till, min fästman är super allergisk mot nötter och detta är självklart en sak man har i baktanken. vet du hur det är med nötter i det landet?
Idag är det 13 dagar kvar!!! och 14 för er!!! <3<3<3
igår träffa jag en tjejkompis och hon komentera rätt snabbt min vikt att jag blivit så spädd (aldrig varit stor)
gick hem ställde mig på vågen och mycket riktigt hade jag tappat några kilon, tisdag ska jag til sömmerskan och är nu nervös klänningen ska vara för stor
Åh vilken dum florist,verkar som det är något relativt vanligt, min florist sa "du som är så liten måste tänka på att inte ha för stor bukett" jaha?