EmelieKarlsson skrev 2012-07-15 23:09:30 följande:
Börjar få lite små panik här...känns som om jag glömt 1000 saker och dessutom kommer vi få det bra svårt att få ihop det ekonomiskt. Fick ett mess angående betalningen på alkoholen idag, när vi beställde så sa de att de skulle kosta mellan 1500-2000 men inte allt..utan hela 3000 ska vi punga ut med. 1000 :- är rätt mycket när ena av oss studerar och får alltså ut ca 3300 denna månad...för det är väl tänkt att man ska leva efter bröllopet också?
Sorry, har just insett att mina inlägg här nästan enbart varit negativa..men typ bara här jag kan muttra av mig...då min älskade sambo (man om ca 2 veckor :) ) enbart säger att det löser sig alltid, som om han tror det ska börja regna pengar imorgon..
Men vad irriterande att de säger en sak men sen ger ett annat pris, inte helt okej! Förstår att det anstränger ekonomin då! Vi jobbar båda två (men jag har pluggat nydligt så känner till hur det är =P) och tycker ändå det är svårt att få ihop det till bröllop, så förstår att det kan kännas tungt. Sen tycker jag som du skrev nedan, det är väl här man får passa på att "klaga" så slipper alla omkring en, som inte riktigt kanske förstår sig på allt med bröllop, höra det =)