Hur ofta har ni sex?
Kanske varannan ibland varje dag, det varierar lite här också :)
Kanske varannan ibland varje dag, det varierar lite här också :)
Vi har sex 1-3 gånger i veckan, beror på om vi har det stressigt på jobbet, är sjuka eller annat. Om vi är lediga blir det mer sex då vi är piggare och mer avslappnade än om vi är mitt i en stressig vecka på jobbet.
I början hade vi sex oftare men så är det ju i början
Om TS kille var oskuld innan kanske han hade en bild av sex som gick ut på att alla som är ihop har sex väääldigt ofta? Han kanske inte riktigt hade klart för sig att det är normalt att man inte är riktigt lika sugen hela tiden?
Han har ju precis börjat ha sex med dig TS så han är nog väldigt lycklig och upprymd och helt enkelt väldigt kåt såhär i början
Det kan ibland vara svårt att bli sugen när båda 2 har väldigt krävande jobb. dom dagarna är närheten viktigast! kramas och mysa i soffan.
det blir ändå ett par gånger i veckan, vill bli gravid så runt ägglossning blir det varje dag, och efter det får man tillbaka känslan för det har vi märkt. så det är nog 2-3 ggr i veckan
I mitt tidigare förhållande så kändes sex som något man liksom bara "ska ha". Det innebar att jag i princip aldrig hade lust, hade vi sex varannan vecka så berodde det enbart på att det hör till ett förhållande att ha det. När jag gick i terapi efter skilsmässan lärde jag mid mera om mig själv och hur jag ser på sex.
Nu njuter jag av att ha sex. Jag skulle aldrig någonsin ha drömt om att ha tagit initiativ till sex förut. Men det gör jag nu.
Vad livet kan vara underbart
Vårt sexliv har egentligen aldrig varit så bra som jag önskar. Mycket som kommit emellan och lusten har försvunnit för den ena men inte den andra, sen har det varit vice versa. Nu har vi båda sexlust men inte på samma sätt som när den var på topp, inte jag iaf. Jag blir upphetsad när han vill men inte så att jag blir kåt bara så där och sen bara måste hem och ligga.
Som det är nu har vi inte sex en gång i veckan ens. Och ärligt talat så gör det ingenting. Så länge jag vet att vi faktiskt tänder på varandra och har sex när vi faktiskt har lust så är jag nöjd. Vi älskar varandra och det finns så mycket som har betydelse. Även om sex betyder mycket och jag förut tänkte att men vafan, vi borde ju ha sex minst 2 ggr i veckan iaf. Men vaddå borde? Är jag olycklig? Nej. Älskar jag honom mindre? Nej. Älskar han mig mindre? Nej.
Det har varit ett jäkla gissel i vårt förhållande och jag har insett att man kanske inte kan få allt. Dessutom så vet jag med mig att när jag är missnöjd med mig själv så sjunker lusten. Blir lite avis när jag hör om andra som har sex flera gånger i veckan och tänker att hur sjutton har de tid och ork?
Jag är trött när jag kommer hem från jobbet, mannen likaså. Det ska kanske handlas, lagas mat, plockas undan, smälta maten och landa lite efter en dag på jobbet, träna däremellan och då var klockan helt plötsligt sent och dags att sova. Haha.
Det blir 3-5 ggr i veckan för vår del. Den typen av närhet är oerhört viktigt för mig och min fästman.
vi har barn varannan vecka, på barnveckan blir det snabbisar, i duschen eller kanske om man vågar någon gång under bolibompa. typ var 3-4:e dag. När vi är barnlediga har vi sex kanske varje eller varannan dag men då mer kvalitetssex.
i snitt tror jag det blir en gång varannan vecka =)
Ibland tre gånger samma vecka och ibland inget på flera veckor.. Vi är helt enkelt för trötta eller så är någon sjuk eller så är han allergisk eller så är något av barnen riktigt sjuk så de måste sova hos oss eller så har jag mens...
När det väl blir så är det dock bra =) Vi resonerar som så att vi har varit tillsammans i tio år och räknar med fyrtio till så vi hinner nog med det också tids nog!
Vi har varit tillsammans i drygt fyra år och har sex 4-5 gånger i veckan.
Vi har varit tillsammans i 5 år och jag har egentligen inte lust till sex mer än 1 gång i veckan. Men det har han! Kärleken och samlivet är naturligtvis en fråga om att kompromissa men risken är ju att det alltid är den som har minst lust som sätter "tempot" för om man älskar någon annan så vill man ju inte ha sex mot den andres vilja.
Men samtidigt är det inte någon trevlig tanke att känna att min man är sexuellt otillfredsställd hela tiden och jag är lite orolig för att om det nån gång skulle uppstå en situation, kanske i fyllan och villan, så är en sådan sak som kan få honom att gå hela vägen till otrohet.
Oralsex och smekningar tills han kommer kan jag göra utan att vara kåt och utan att det skapar nån slags obehagskänslor. Därför blir det rätt mycket sådant. Min man är överlycklig och vill nästan inte ha "vanligt" sex när jag är sugen :) Jag tror jag får behålla honom livet ut!