december brudar 2012, var är ni?????
Ang godisbuffén, som även vi ska ha då, hur många olika sorter tycker ni man egentligen behöver ha?
Än så länge har vi fått bortfall från 4 barn, men alla har ju inte svarat! Vårt sista osa-datum e den 20 oktober...
Förresten så har jag faktiskt beställt en sjal/bolero/grej att ha över axlarna nu... eller ja, om den e fin vill säga... jag hoppas hoppas hoppas! :P www.lightinthebox.com/Sleeveless-Satin-With-R...:427d1d653aff0b679ac884115159554d.html
...funderar dock fortfarande på att även skaffa en slöja... hum...
Hur va de nu? E de nån mer som tänker sjunga för sin man?? Håller på o övar för fullt o de går jättebra så längejag inte tänker på va de e jag sunger, haha!
Vet inte riktigt hur många sorter vi ska ha i våran godisbuffé men gillade tipset skarpt jag såg inne på pysseltråden, att ha bruden, brudgummens, tärnans, näbbens favoriter - tror även de hade brudens mor, brudens far samt brudgummens mor och fars favoriter... har inte en aning om vilka våra respektives favoriter är... näbbens är lakrits - djungevrål... brås på sin mor ;)... antingen blir det en speciell sort av varje eller så kör vi blandade bitar av lakrits i en skål, blandade bitar av choklad i en annan, skumgodisar i en tredje osv... ska se om vi kan köpa på oss godis när vi är i Tyskland annars får man väl åka till typ Dollarstore eller annat ställe som säljer billigt eller ta kontakt med grossist? Hur det nu funkar...
Skönt att ni inte heller fått fler bortfall än några barn, roligt om så många som möjligt kommer ju...
Jag kommer antagligen inte att sjunga om jag inte "gör en hallonfrossa" ;) dvs sjunger en spexlåt på festen sen... får se om jag har nerver till det... skulle vilja göra något spexigt och kul antingen från mig till min BG eller från oss som BP till gästerna isf skulle det väl bli någon musikvideo eller spexdans men känns som vi inte kommer hinna ta tag i det och öva?
Skönt att höra att det går bra för dig att sjunga, förstår att du måste stålsätta dig och tänka på något annat när du övar... jag började ju stortjuta när jag lyssnade till min syster när hon övade tom... hur ska detta gå... I Wonder?