december brudar 2012, var är ni?????
Usch va jobbigt med dessa bakslag, lider med er - inte kul alls! Hoppas dock att det löser sig till det bästa och det snart så ni slipper lägga ner tid och energi på det...
Här har det väl inte blivit några bakslag ännu men man vet ju aldrig, det kan ju komma... :-/
Va hos sömmerskan och hon sa att det inte skulle vara några problem att sy in min klänning så det känns ju skönt... hon trodde att det skulle kosta ca 5-600 kr att göra det.
Däremot har vi inte fått så mkt priser alls än, har iofs inte frågat alla. Väntar fortf på att kvinnan från cateringen ska höra av sig om pris och så, det är ju en stor kostnad i det hela. Brudbuketten skulle kosta mellan 1000-2000 kr sen är det ju corsager och tärnbukett på det.
Sminket gör jag själv eftersom jag är utbildad men ville ändå ha lite nya fina färger att jobba med så jag gjorde en makeup för 495 kr på Make up Store och så fick jag plocka produkter för det värdet... roligt att få lite andra tips och idéer än sina egna.
Just nu vet jag inte riktigt i vilken ände jag ska fortsätta i... det är så mkt men samtidigt så svårt att veta vad man kan göra och samtidigt som det känns som man har jättekort om tid så känns det som om man inte kan göra allt än... har beställt material till fest och kyrkhäften men eftersom de inte är spikade än kan jag ju inte skriva ut och pyssla ihop dem... nå ja... får väl se vad som ska göras...